Det er jo en selvmotsigelse
Men sant!
Det er jo en selvmotsigelse
Tilsvar til dere "kranglefanter":Elbilmotstanden frontes stort sett av menn mellom 40og 60 år.
Jeg er selv i aldersgruppen.
Kan jeg vennligst slippe å bli stemplet som verken det ene eller det andre,da jeg kjører elbil, bensinhybrid,samt to gamle bensinslukere. Jeg kjører elbil til/fra jobb,og ellers i alle småærend til daglig,da dette er mest praktisk.
Skal jeg lengre enn rekkevidden til elbilen tar jeg bensinhybriden,og skal jeg kose meg,så blir det bensinsluker-det er ikke nødvendig å politisere mitt valg,og det er svært mange av oss som er dugelig lei denne diskusjonen.
De som skriker høyest i disse diskusjonene om avgiftsfritak,momsfritak osv er gjerne de som tidligere skrøt høyest av at de nettopp unndro skatt og moms-ironisk nok.
For å avslutte innlegget med en brannfakkel:
Jeg hadde inntil nylig en dieselbil, det skal ikke gjenta seg,da dette ikke er bil,men pr (min) definisjon jordbruksredskap,og skal brukes deretter!
Angry anyone?
Mistenker også at tonen vil endre seg når forbudet mot bensin og dieselbiler en dag sprer seg utenfor ring to.
Når øvre middelklasse ikke lenger får lov til å ha en gammel 911 i garasjen blir det dårlig stemning!
Du får jo ha den i garasjen, og kanskje kjøre den på privat grunn....
Blir jo nesten som en snøscooter for resten av Norge det
Blir jo nesten som en snøscooter for resten av Norge det
Gud hjelpe. Uten absolutt livsnødvendig bruk av snøscooter for type Røde Kors, næring, Politi etc, så burde både snøscooter og vannskuter forbys fullstendig utenom muligens veldig regulert bruk på egne baner etc.
Tror ikke jeg har sett en eneste vannscooter sjåfør som forholder seg til lovverket. Kommer kjørende slalom blant båter i full fart.
Eller idiotkjøringen på scooter på fjell og vidde. Når man skal nyte en skitur i fin vær og stillhet så må man høre det jævla bråket over alt, og plutselig kommer de over bakketoppene i 150km.
Fullt forbud!
Tilsvar til dere "kranglefanter":Elbilmotstanden frontes stort sett av menn mellom 40og 60 år.
Jeg er selv i aldersgruppen.
Kan jeg vennligst slippe å bli stemplet som verken det ene eller det andre,da jeg kjører elbil, bensinhybrid,samt to gamle bensinslukere. Jeg kjører elbil til/fra jobb,og ellers i alle småærend til daglig,da dette er mest praktisk.
Skal jeg lengre enn rekkevidden til elbilen tar jeg bensinhybriden,og skal jeg kose meg,så blir det bensinsluker-det er ikke nødvendig å politisere mitt valg,og det er svært mange av oss som er dugelig lei denne diskusjonen.
De som skriker høyest i disse diskusjonene om avgiftsfritak,momsfritak osv er gjerne de som tidligere skrøt høyest av at de nettopp unndro skatt og moms-ironisk nok.
For å avslutte innlegget med en brannfakkel:
Jeg hadde inntil nylig en dieselbil, det skal ikke gjenta seg,da dette ikke er bil,men pr (min) definisjon jordbruksredskap,og skal brukes deretter!
Angry anyone?