Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut.
Enig! Fronten på denne er helt forjæ...g Samme front på nye X7. Ikke bra, og like stygg som iX. BMW har etter min mening vært bra på design lenge, men jeg liker ikke utviklingen. Synes også i4 føyer seg inn i rekken av modeller med fæl front.Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut. Vis vedlegg 304091
Enig! IX synst jeg ser lite bra ut og koster mye. Har alltid vert svak for bmw men utviklingen er ikke bra.. I4 synst jeg derimot er lekker!Enig! Fronten på denne er helt forjæ...g Samme front på nye X7. Ikke bra, og like stygg som iX. BMW har etter min mening vært bra på design lenge, men jeg liker ikke utviklingen. Synes også i4 føyer seg inn i rekken av modeller med fæl front.
Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut. Vis vedlegg 304091
Det finnes definitivt perioder hvor BMW har vært vakrere (mine favoritter er E60, E65 og E86 – nei, kødder ikke).
Men en ting disse nye BMW-ene har til felles, er at de IMHO ser mange hakk bedre ut i det virkelige liv enn på skjermen. I bemerkelsesverdig grad.
Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut. Vis vedlegg 304091
Jaja. Så ulik oppfatning kan man ha. Jeg prøvekjørte iX før jeg kjøpte X5, og iX mangler et knepp opp til X5 i opplevd kvalitet og kjøreopplevelse. Setene i iX kan ikke måle seg med komfortsetene i X5, og iX40 kan man heller ikke få med luftfjæring (som er standard på X5). Men dette er altså min opplevelse og ikke noe fasitsvarer iX finere in real life og modellen er bare så mye bedre å kjører enn X5 mf..
Jeg er egentlig litt enig med deg mht seter(bare Comfort) og tildels opplevd kvalitet… men min kone og samtlige av hennes venner(fler med X5 og RR) er helt klart på iX. iX er en damebil!Jaja. Så ulik oppfatning kan man ha. Jeg prøvekjørte iX før jeg kjøpte X5, og iX mangler et knepp opp til X5 i opplevd kvalitet og kjøreopplevelse. Setene i iX kan ikke måle seg med komfortsetene i X5, og iX40 kan man heller ikke få med luftfjæring (som er standard på X5). Men dette er altså min opplevelse og ikke noe fasitsvar