Oddemann
Støttemedlem
Den er helt oppsiktsvekkende rar å kjøre pga ubrukelig vektfordeling og fjæring, samt slapp motor. Man sitter der og føler man kjører en stor amerikaner, helt til man ser seg bakover og ser at bakruta er innen rekkevidde. Det er fascinerende hvor lite behagelig en bil faktisk kan være å kjøre!
Tenk hva denne modell kunne blitt til hvis de hadde fortsatt å utvikle den…?Den er helt oppsiktsvekkende rar å kjøre pga ubrukelig vektfordeling og fjæring, samt slapp motor. Man sitter der og føler man kjører en stor amerikaner, helt til man ser seg bakover og ser at bakruta er innen rekkevidde. Det er fascinerende hvor lite behagelig en bil faktisk kan være å kjøre!
Men dette må da også kunne føres opp på kontoen for sjarm med full verdi.
Det er jo så ofte du leser om biler som har "perfekt 50/50 vektfordeling", frem til arvtageren kommer som flagger med "nå har perfekt 50/50 vektfordeling", frem til arvtageren kommer som flagger med "nå har perfekt 50/50 vektfordeling", frem til arvtageren kommer...... etc.
Det høres ut som den perfekte hobby- og entusiastbil, som vil bli sjelden....
Da ble det en id.buzz i morra - iX ryker ut. Vet ikke helt hva jeg føler om dette her!
Da ble det en id.buzz i morra - iX ryker ut. Vet ikke helt hva jeg føler om dette her!
Kan anbefale Gremlin!Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Har null erfaring med bilen, men stort yay fra meg! Den går vel for å være noe av det råeste i klassen.Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?