Tror dette er bilen som kan passe degBlir litt som Rolex. Det åpenbare valget ifølge alle objektive kriterier, men får meg ikke til det
Det er den styggeste og mest vulgære bilen jeg vet om! At den også er et eksportprodukt fra et diktatur, gjør det til et mysterie for meg at noen kjøper denne i en opplyst del av verden.Tror dette er bilen som kan passe deg
HONGQI E-HS9 er en stor SUV og premium elbil med firehjulstrekk.
HONGQI E-HS9 er en stor, imponerende og elektrisk premium SUV med et unikt design. Les mer om bilen og opplev den selv.hongqi.no
Hvorfor ikke? Jeg må bare spørre? Er det så mye stigma knyttet opp i mot en MB "varebil" da?Blir litt som Rolex. Det åpenbare valget ifølge alle objektive kriterier, men får meg ikke til det
ID.Buzz kommer også med 2,5 baksete. Det du trenger er en Peugeot 5008. 3 individuelle seter og greit bagasjerom. Alle andre kriterier som morsomt, gøy, kjøreglede osv leveres ikke denne med. Men den er veldig praktiskJeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.
Har iX i dag, men blir rasende hver eneste gang alle tre barna skal ut eller inn fordi det er umulig å komme til på en god måte.
MB varebil er vel noe av det bedre man får tak i dette segmentet. Forbinder den med "luksus-taxi" i svart med sotete vinduer og høy VIP-faktor, eller som vanlig skranglekjerre-maxitaxiHvorfor ikke? Jeg må bare spørre? Er det så mye stigma knyttet opp i mot en MB "varebil" da?
Enig. Vito er skranglete men V-klasse er jo ganske fine biler hvis man først skal ha en bil i dette segmentet.MB varebil er vel noe av det bedre man får tak i dette segmentet. Forbinder den med "luksus-taxi" i svart med sotete vinduer og høy VIP-faktor, eller som vanlig skrangle-kjerre-maxitaxi
Du er en meget interessant person @kvasboLurer veldig på å selge en klokke og kjøpe denne!
Bruktbil til salgs: AMC Andre - 1975 - Gul - Sedan | FINN.no
AMC GREMLIN. Registrert første gang i Norge 11.2.75. Rekkesekser, 258 motor, ca 140 hk. Totalrestaurert 2021-2022. Nylakkert både utvendig og innvendig. Nytt in...www.finn.no
så lenge arbeidet ble bra utført ved totalrestaureringen er jo det en nobrainer!Lurer veldig på å selge en klokke og kjøpe denne!
Bruktbil til salgs: AMC Andre - 1975 - Gul - Sedan | FINN.no
AMC GREMLIN. Registrert første gang i Norge 11.2.75. Rekkesekser, 258 motor, ca 140 hk. Totalrestaurert 2021-2022. Nylakkert både utvendig og innvendig. Nytt in...www.finn.no
Hvor mange har du hatt? Jeg har hatt en av de, gjetter du hvilken?Vis vedlegg 309008
Skal igjennom lista mi!
Hvor mange har du hatt? Jeg har hatt en av de, gjetter du hvilken?
90' BroncoIngen, men har tatt ut et par av lista etter å ha eid dem Gjetter Dino?
Nei - men kultOoooh.
Sett de folka her?
Classic Ford Bronco Custom Builds
Gateway Broncos is the leader in classic ford Bronco restorations, custom builds, & sales. Contact us now to get into your new Bronco.www.gatewaybronco.com