Bilsnakk

Blir litt som Rolex. Det åpenbare valget ifølge alle objektive kriterier, men får meg ikke til det :D
 
Kanskje et dystert forlag, men Honda Cr-v?
Mine foreldre kjørte Cr-v i flere år, uten feilslag. Virker bunnsolide. De nyere modellene har mulighet for 7 seter vet jeg, så bør være god plass i de. Så husker jeg tilbake da Honda fikk skryt for dører som gikk opp i 90-graders vinkel på tester, det gjør det betydelig lettere å få inn barnestol med tilhørende barn. Mulig dette ikke er uvanlig for andre bilmerker nå...
 
Jeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.

Har iX i dag, men blir rasende hver eneste gang alle tre barna skal ut eller inn fordi det er umulig å komme til på en god måte.
ID.Buzz kommer også med 2,5 baksete. Det du trenger er en Peugeot 5008. 3 individuelle seter og greit bagasjerom. Alle andre kriterier som morsomt, gøy, kjøreglede osv leveres ikke denne med. Men den er veldig praktisk:ROFLMAO:
 
  • Wow
Reaksjoner: kvasbo
Hvorfor ikke? Jeg må bare spørre? :D Er det så mye stigma knyttet opp i mot en MB "varebil" da?
MB varebil er vel noe av det bedre man får tak i dette segmentet. Forbinder den med "luksus-taxi" i svart med sotete vinduer og høy VIP-faktor, eller som vanlig skranglekjerre-maxitaxi :LOL:
 
  • Haha
Reaksjoner: DoDe
MB varebil er vel noe av det bedre man får tak i dette segmentet. Forbinder den med "luksus-taxi" i svart med sotete vinduer og høy VIP-faktor, eller som vanlig skrangle-kjerre-maxitaxi :LOL:
Enig. Vito er skranglete men V-klasse er jo ganske fine biler hvis man først skal ha en bil i dette segmentet.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Lurer veldig på å selge en klokke og kjøpe denne!

 
Lurer veldig på å selge en klokke og kjøpe denne!

Du er en meget interessant person @kvasbo :D
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Lurer veldig på å selge en klokke og kjøpe denne!

så lenge arbeidet ble bra utført ved totalrestaureringen er jo det en nobrainer!
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
EC57E481-65F2-4681-88AF-B6BB1307373F.jpeg

Skal igjennom lista mi!