Bilsnakk

Noterer meg at Gremlin blir diskutert i tråden. Dette prakteksemplaret står av og til parkert utenfor bygget mitt.
1666406991056.jpeg
 
Nei, dagdrikking på Cantillon i Brussel endte opp i dette :D iX-problemet løses ved å kjøpe en ID.Buzz til overpris når de begynner å dukke opp på Finn.

(Ser at jeg har blingsa mellom to annonser da jeg kjøpte Gremlinen - den har 4.2L motor og ikke 3.8 som jeg trodde.)
 
Sitter på 3 dagers online kurs, så mulig jeg ryker på noe på finn innen fredagen er omme jeg også pga. kjedsomhet...DAMA. Det vet sikkert du hva er...
 
Nei, dagdrikking på Cantillon i Brussel endte opp i dette :D iX-problemet løses ved å kjøpe en ID.Buzz til overpris når de begynner å dukke opp på Finn.

(Ser at jeg har blingsa mellom to annonser da jeg kjøpte Gremlinen - den har 4.2L motor og ikke 3.8 som jeg trodde.)
Altså jeg må bare spørre igjen. Du vil ikke ha en EQV fra Tysk premium, men du ønsker å betale overpris for en hypet og "grell" Buzz fra en tysk middelmådighet?
Du må bare hjelpe meg her :oops: Du brukte jo Rolex som eksempel men her gjør du jo akkurat det motsatte. Sier nei til tilgjengelig og bedre å vil heller ha noe dårligere og ikke tilgjengelig til overpris umiddelbart. Høres litt rart ut ;)

Gremlin en en annen skål, men jeg har mer forståelse for den enn spørsmålet ovenfor.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo