Mindre bil? Er ikke X5 vel så stor som Discovery?Det var deilig å komme tilbake i Bmw , og skyvet i M50d motoren er helt greit , men merker at det er en mindre bil .
Mindre bil? Er ikke X5 vel så stor som Discovery?Det var deilig å komme tilbake i Bmw , og skyvet i M50d motoren er helt greit , men merker at det er en mindre bil .
Vis vedlegg 379728Vis vedlegg 379729Vis vedlegg 379730
Hvilken bil er best hvis du møter en russisk stridsvogn?
KHARKIV (Aftenposten): Hver eneste bil på verkstedet til Yurii Kochubei forteller en historie om liv og død.www.aftenposten.no
Altså, det må være en Porsche 911
Nei den er vesentlig mindre . 25cm i høyden og spesielt bakseteplass både i lengde og bredde. Bagasjerom på x5 er vel 30% mindre sånn etter øyemål , og det er vel marginalt større en vw touran også .Mindre bil? Er ikke X5 vel så stor som Discovery?
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.Nei den er vesentlig mindre . 25cm i høyden og spesielt bakseteplass både i lengde og bredde. Bagasjerom på x5 er vel 30% mindre sånn etter øyemål , og det er vel marginalt større en vw touran også .
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.
Kjedelig å kjøpe så dyr bil bare for å ikke ha større bakseteplass enn i den kjipe familiefrakteren jeg har, en Skoda SuperbVis vedlegg 379954
Ingenting i veien med innvendig plassutnyttelse i denne delen av segmentet ihvertfall
Jeg har hatt flere Superb'er i næring. Og jeg kan forsikre deg om at den har ingenting å stille opp med mot denne. Her kan man strekke på beina, bokstavelig talt.Kjedelig å kjøpe så dyr bil bare for å ikke ha større bakseteplass enn i den kjipe familiefrakteren jeg har, en Skoda Superb
Jeg har hatt flere Superb'er i næring. Og jeg kan forsikre deg om at den har ingenting å stille opp med mot denne. Her kan man strekke på beina, bokstavelig talt.
Og jeg kjøpte den ikke for bakseteplassen, men for komfort og kvalitetsfølelse. Noe Skoda på ingen måte kan skilte med.
Dere erfarne bilhandlere, hva bør jeg spørre selger om?
Hva tenker dere om pris?
- Stand på dekk?
- Følger det med vinterdekk?
- Tilhengerfeste?
- Mercedes-garanti frem til nov i år?
- Kjente feil, mangler eller synlige skader?
- Er det gjort større reparasjoner?
- Er eller har motoren vært trimmet?
- Har bilen heftelser/gjeld?
- Gjort en uavhengig "salgstest"?
- Annet?
Bruktbil til salgs: Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain - 2020 - Sølv - 194 Hk
Meget pen E-klasse All-Terrain står klar for omgående levering. Dette er en bil som leverer på alle punkt, om du skal en svipptur på butikken eller kjøre time etter time så leverer den kjørekomfort på øverste nivå uansett sommer som vinter. Bilen har fulgt alle servicer der siste er tatt Mai 24...www.finn.no
Dere erfarne bilhandlere, hva bør jeg spørre selger om?
Hva tenker dere om pris?
- Stand på dekk?
- Tilhengerfeste?
- Annet?
Meget pen E-klasse All-Terrain står klar for omgående levering. Dette er en bil som leverer på alle punkt, om du skal en svipptur på butikken eller kjøre time etter time så leverer den kjørekomfort på øverste nivå uansett sommer som vinter. Bilen har fulgt alle servicer der siste er tatt Mai 24...www.finn.no
Hatt en hel haug av disse. Dog i vanlige E-klasse.Jeg syns det i tillegg er greit å høre litt info om tidligere eiere om de har dette. (Kan sjekke hvor mange om du logger inn på SVV)
Samt, greit å vite når neste service er, og om de kan evt inkludere denne i prisen. EDIT. Ser at det står i annonsen.
Sant. Originale felger er latterlig. Men det er vel gjengs uansett hva slags premiumbil man kjøper.Mer eller mindre identisk utstyrt som min tidligere All-Terrain. Som @GrimReaper skriver, dette er en utmerket bil @Genta
Hvis vinterdekk mangler må du grave dypt i lommeboken hvis du skal ha originalfelger - og det skal du jo…
Ser veldig bra ut dette på dataskjermen min.Dere erfarne bilhandlere, hva bør jeg spørre selger om?
Hva tenker dere om pris?
- Stand på dekk?
- Tilhengerfeste?
- Annet?
Hva tenker dere om pris?
Det er stort sett bare ekstra plastikk og noe høyere bakkeklaring. Også er det vel 2.2liter. Men enig i at den er lite inspirerende.Jeg syns i utgangspunktet den er litt dyrt priset, men ikke sammenlignet med det som ligger ute akkurat nå. Disse bilene her har trolig økt litt i pris det siste året. Har selv eid en slik bil fra 2018-2020. Jeg var greit fornøyd, men 2 liters diesel blir aldri premium uansett hvor sivilisert Mercedes har gjort den. Skulle jeg kjøpt på nytt hadde jeg nok valgt en ordinær E-klasse stasjonsvogn med sekser og luftfjæring. Jeg ser ikke helt hva ekstra All-Terrain oppsettet gir bilen.
Fra statens vegvesen: Slagvolum 1950 cm³ for W1K2132171A759377.Det er stort sett bare ekstra plastikk og noe høyere bakkeklaring. Også er det vel 2.2liter. Men enig i at den er lite inspirerende.