Bilspotting

Har selvspotta raserbilen min. Til info så kjører den rundt den blå AUDI RS5 som ble spottet av Wangensten den 24. september :cool:

01_73.jpg
 
Selvspotting med nye hjul :D
psgk.jpg
[/URL][/IMG]

Kul kjærre :) ikke helt min smak i farge kombo og hjul. Men fint at alle ikke tenker helt likt.

Jeg har veldig lyst på en defender med offroad hjul, roof rack, snorkel o.s.v. Men i en annen farge :)
 
Sitter faktisk offroaddekk på bilen med mer gummi enn en vanlig familiebil. (285/45-22) Vanlig dimensjon på Range Rover med 22" er 295/30....

Fargevalget var fast på Fire & Ice modellen.... Synes dekkmønsteret ble bra med tanke på modellnavnet...

3xgs.jpg
[/URL][/IMG]
 
Set viktigste er vel at eieren liker bilen sin?

(Hadde ikke sagt nei til din bil med den komboen @Jojo)
 
Redigert av en moderator:
Sitter faktisk offroaddekk på bilen med mer gummi enn en vanlig familiebil. (285/45-22) Vanlig dimensjon på Range Rover med 22" er 295/30....

Fargevalget var fast på Fire & Ice modellen.... Synes dekkmønsteret ble bra med tanke på modellnavnet...

3xgs.jpg
[/URL][/IMG]

Flammemønster på dekk-banen har jeg ikke sett før! Jeg må innrømme at det var kult!
Vanligvis pleier jo flammene å være på panseret og/eller siden....

Jeg regner med at musikk valget er Yngve Malmsten "Fire and Ice"?

Kult!

:cool:
 
Offroad? Bil? MB Gwagon med tre sperrer er nok objektivt en bedre offroadbil enn Landrover.

Tja, kanskje, men de ser jo så kjedelige ut i forhold. :)

Forøvrig føler jeg behov for å balansere de asfaltbildene av Defendere. Her er min i sitt naturlige habitat:



Med en fin bukk baki:




Ellers er det morsomt å se at det 65 år gamle tilfeldig sammensatte landbruksredskapet fremdeles kan dra pølsa av en dobbelt så stor og dobbelt så sterk Dodge RAM. Da får man heller tåle litt vannlekkasjer og andre småting.

[video=youtube;IzPNingdQBs]http://www.youtube.com/watch?v=IzPNingdQBs[/video]
 
Redigert: