Bilspotting

Jeg er ikke spesielt begeistret for franske biler, men må innrømme at jeg er litt fascinert av eldre Citroën DS:

The mentalist approves! ;)

tumblr_m737wfp2Yt1rx9kmfo1_1280.jpg
 
Spottet en grå Audi RS6 C7 i Bogstadveien ca kl 12 En helt nydelig bil:D
Illustrasjonsbilde:
Audi-RS6-00.jpg


Og har sikkert sett 30+ Tesla Model S De to siste timene:eek:
 
Hva, har jeg røpet meg @Kawatching? Bilen er sikkert fet nok den, men hadde jo vært kjipt om alle skulle ha samme smak:)
Ser for meg et land der alle kjører grå Passat med Submariner på armen.
 
Redigert av en moderator:
Spottet en sort 116d (nye modellen) i Oslo-området i dag med "Zenith Edition" bakpå, noen her?
Uansett, digger det! :D
 
Citroën DS er fantastiske biler! Har en kompis som har tre-fire stykker, og får låne litt innimellom. Det er blant de mest komfortable langturscruiserne jeg har kjørt noen gang, og det inkluderer mange nye biler! Ingenting er som å kjøre mot en fartshump i 50km/h, for så å se de forbløffede blikkene til eventuelle fotgjengere langs veien, og passasjerer du har som ikke har kjørt DS før når de spenner fra, sikre på at bilen nå skal riste ihjel, for så å flyte elegant over humpen uten å merke at den er der! Like gøy hver gang! :D
 
Har hatt endel fin spottinger denne uken...
Rød Audi S4 B8 på danske skilt på E6 langs Mjøsa, sort BMW M5 Touring på svenske skilt på rv25 mot Trysil, blå Bentley Flying Spur på E6 en km sør for Gardermoen, sort Porsche 911 997 Turbo ved Økern, mørk blå Porsche 991 993 4S i Stasjonsveien, den sorte MB SL55 AMG som hører til en av fruene i klubben (sommerbilen, vinterbil er nye Range Rover) en av PST sine fine sorte BMW X5'er i Sørkedalsveien (så utrolig dum ut med skiboks), sort MB G63 AMG på tyske skilt ved E6 Minnesund og mye, mye mer...