Bilspotting

Lexus Sc430.

DSCF4809_zps1f7474c2.jpg



Sniper 72 Hot Rod. Masse bilder her: Sniper 72 Hot Rod : TJ Auto

DSCF4804_zpsdf25b53b.jpg



De Lorean.

DSCF4791_zps90286519.jpg
 
London

Under en langhelg i London spottet jeg mange flotte biler, nesten i overflod. Bentley var like sjeldent
som en Passat her til lands. Ferrarier stod lukeparkert langs "alle" veier, noen nesten i forfall. Oppskrapte
felger, og skader hvert hjørne. Men jeg måtte dra på smilebåndet og koste på meg et bilde av denne sjeldne
fuglen....

bild2_zps3e14159a.jpg


En mint Porsche 959. Produsert i under 300 ex, 444 turbohester og virkelig "cutting edge technology"
da den ble introdusert. Beklager at jeg la hånden over linsen på bildet, skylder på vinden.

bild3_zps8d6a73ec.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Denne saken her sto rett nedenfor Lapsetorvet i går. Hva er det?

P1150164_zpsfee359ba.jpg





Edit. Jo, fant ut at det er en Pontiac Solstice.
 
Redigert:
Får se om jeg husker alt her da, har vært strålende sol i dag og det har selvsagt resultert i mye fine biler på veiene.
Rød Jaguar F-Type på Vinderen ca kl 10, mørk blå/sort Audi RS5 på Ullevål rett etterpå. Hvit Porsche 911SC Targa i krysset Holmenkollveien/Stasjonsveien, der sto det også en sort Porsche 911 997 cab med tidenes MILF. Grønn Jaguar XK cab på vei opp Holmenkollveien, men den som tar kaka er nok denne skjønnheten.

NsXzXkf.png

Ikke er jeg helt sikker på hvilken Morgan det er?
Sto staselig parkert utenfor Holmenkollen TK.
Tilhører en 94-modell som spiller i tennisklubben, fy for en god lyd.
Trodde først det var @theplayer som sto der, regner med at du har kjøpt en sånn nå:mrgreen:
 
Nok et spottebonanza i dag.
Møtte på Arthur Buchardt i den nye Porsche 911 991 hans. 800 meter senere en sølv Ferrari 360 spyder, og 100 meter etter det en sort Porsche 911 997 og to biler bak den en Caterham. I Smestadkrysset sto det en sølv Toyota Land Cruiser 200 V8, den eneste Toyotaen det er lov til å eie:eek: Og på Shell i krysset Holmenkollveien/Stasjonsveien en Porsche 911 997. I dag har jeg vel sett flere Porsche en Tesla, og glad er jeg for det for jeg begynner å bli mektig lei den bilen...
 
I ettermiddag dukket det opp en porsche macan. Det er min første IRL (som ungdommene sier) spotting av denne nye SUVen.
Den var mindre enn jeg hadde forventet, men flott alternativ til min X3:mrgreen:
 
Får se om jeg husker alt her da, har vært strålende sol i dag og det har selvsagt resultert i mye fine biler på veiene.
Rød Jaguar F-Type på Vinderen ca kl 10, mørk blå/sort Audi RS5 på Ullevål rett etterpå. Hvit Porsche 911SC Targa i krysset Holmenkollveien/Stasjonsveien, der sto det også en sort Porsche 911 997 cab med tidenes MILF. Grønn Jaguar XK cab på vei opp Holmenkollveien, men den som tar kaka er nok denne skjønnheten.

NsXzXkf.png

Ikke er jeg helt sikker på hvilken Morgan det er?
Sto staselig parkert utenfor Holmenkollen TK.
Tilhører en 94-modell som spiller i tennisklubben, fy for en god lyd.
Trodde først det var @theplayer som sto der, regner med at du har kjøpt en sånn nå:mrgreen:

@Wangensten, en Morgan +4 er dette. Produsert over en 30 års periode fra 1960-90. Dette er en av de senere modellene.

Så foresten en lekkerbisk i ditt "omeråde" nå i påsken. En morgan 3-wheeler oppover Sørkedalsveien mot Smedstua. Måtte ned å hente haka, fy... fa... Så lekker!
 
Redigert av en moderator:
Siden jeg hverken parkerer på Aker Brygge eller spiller tennis, viser jeg denne krabaten. Røslig sak gitt. (Ltm1500) Og så har jeg vokst opp i nabolaget til sjefen i Oslo Jaguar Service, så alt av Jaguar og Aston Martin var hverdagsbiler. ;)

P1160302_zps63b33365.jpg


Du kan kjøpe en fem år gammel for drøye 20 millioner kroner. Rene kuppet. :)
 
Redigert:
I ettermiddag dukket det opp en porsche macan. Det er min første IRL (som ungdommene sier) spotting av denne nye SUVen.
Den var mindre enn jeg hadde forventet, men flott alternativ til min X3:mrgreen:


Og ifølge Egil Haugen hos Autotuning i Son, en bil som er langt mer sportslig enn Cayenne. Som en mellomting av Cayenne og 911.
 
Svart Rolls Royce Phantom på E18 ved Sandvika og MB G63 AMG på samme sted på vei tilbake og kjørte sammen med denne til Ullern.