Bilspotting

Fant denne skjønnheten på Rudskogen igår
abaed8cfaf09bd14f5c08c05ad99114d.jpg
 
Jaggu - så ble jeg frakjørt av en norskregistrert Toyota, nei, en Lexus LFA på 17 mai.

Jeg presset min MPV opp i 70 på Ring3, men klarte ikke å forhindre at LFA`en skled sakte fra i ca 85. Ikke imponerende akkurat.
MEN når vi var på vei opp tunnelsen under Tåsen - giret han ned og jeg skjønte at bilen har kapasietet til mer en 85 km/t. Litt mer imponert da gitt.

images
 
Sølv MB ML63 AMG på Vinderen ved lunsj i full fart ut av lyskrysset opp Slemdalsveien. Sølv MB SLS AMG i krysset Stasjonsveien/Holmenkollveien. Grønn Triumph TR4 i Hoffsveien og en beige Volvo PV544 på E18 ved Texburger.
 
Noe som fremstod som mann og kone i sine respektive biler kappkjørte ut på E18 på Skøyen isted. Mann i sin sorte f12 og muligens kone i sin sorte rs6.

Gleder meg til den dagen jeg skaper tilsvarende minne som de skapte idag.
 
GUL Porsche Carrera GT merket "solgt" hos Autotuning i går. Utrolig flott med en farge som skiller seg ut...
 
Redigert:
Her pleier det vanligvis å stå en Fiat 500 eller Lexus RX400h så dette var en positiv overraskelse...
8cJ4GSu.png


PS: Jeg sto stille da jeg tok bilde:)
 
Var en tur i Amsterdam torsdag og fredag. Stort sett var vi i møtelokaler eller på lokaltog, men på tre korte taxiturer spottet jeg 2 (TO!) forskjellige Fisker Karma'er!
 
Var innom Citroen i Paris på lørdag og så blandt annet tre spesielle biler der

Dette var den første bilen som krysset Sahara
20140524_151923.jpg


wtcc bil med blandt annet Loeb bak rattet
20140524_151541.jpg


Litt lengre bort i gata så jeg denne mercedes amg'en.
20140522_174721.jpg


Var mye fine Aston Martin DB9, div ferarri osv. Ferarri og Lambo kunne leies for 89 euro, men etter å ha sett hvordan franskmenn kjører så droppet jeg det
 
En tidlig DeTomaso Pantera før de ødela den rene formen med full Tupperware/Royal Oak Offshore Rubberclad Survivor Extreme-programmet. For en herlig bil!

Passerte også en nydelig blondine i en strøken Delta Integrale. Uansett hvor mye det bildet setter fantasien i sving er jeg ikke i stand til å lure meg til å tro at hun har kjøpt den selv.
 
En tidlig DeTomaso Pantera før de ødela den rene formen med full Tupperware/Royal Oak Offshore Rubberclad Survivor Extreme-programmet. For en herlig bil!

Passerte også en nydelig blondine i en strøken Delta Integrale. Uansett hvor mye det bildet setter fantasien i sving er jeg ikke i stand til å lure meg til å tro at hun har kjøpt den selv.

Neppe, men det er ingen dårlig mann hun har som har klart å overbevise henne om at en tretti år gammel fullblods italiensk rallybil med elopplegg konstruert av satanister og montert av kommunister som ved en tilfeldighet ikke streiket den ene dagen egner seg til pendling på E18.
 
MB SLS 6,3 AMG ved Marche i Vestby tidligere i kveld. Sto og "putret" på tomgang og det var jo grei lyd i den for å si det mildt...
 
Sort Audi RS4 B8 Avant i parkeringshuset til Jernia på Vinderen i går og en sort Audi RS6 C7 Avant i fint driv over Smestadkrysset for ca én time siden.