Bilspotting

Dette var den første bilen som krysset Sahara
20140524_151923.jpg

Dette var helt klart den tøffeste!

8-D

Sort Porsche Macan S i regnværet på Skøyen for en liten halvtime siden.
Kan noen vennligst fortelle meg poenget med denne bilen?

Sort Porsche Macan S i regnværet på Skøyen for en liten halvtime siden.
Kan noen vennligst fortelle meg poenget med denne bilen?

Verdens eneste SUV med personbilegenskaper. For de som ikke vil foringe sportslige egenskaper, men et ønske om å sitte høyere?

Jeg hadde ikke valgt denne, har heller ikke forsøkt den, men fått det fortalt av en som har kjørt det meste av biler i segmentet.

Verdens eneste SUV med personbilegenskaper. For de som ikke vil foringe sportslige egenskaper, men et ønske om å sitte høyere?

Jeg hadde ikke valgt denne, har heller ikke forsøkt den, men fått det fortalt av en som har kjørt det meste av biler i segmentet.

SUV? My ass!

Bakkaklaring:

BMW 5-serie (nåværende) 14,2cm
Porsche MACAN 19,8 cm
Landrover discovery 4 31,0cm

Den bilen er litt sånn.... Meningsløs? :mrgreen:

Forflytte legeme fra A til Y

Ja, det håper jeg da virkelig at den klarer. Koster jo trossalt fra 1mill (bensin V6), diesel i en Porsche går ikke under noen omstendigheter IMHO. Men det er vel det de fleste velger dessverre. Nye konebilen?

SUV er så utvannet om dagen at jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle den. Det er vel bare en oppjasset Q5?

SUV? My ass!

Bakkaklaring:

BMW 5-serie (nåværende) 14,2cm
Porsche MACAN 19,8 cm
Landrover discovery 4 31,0cm

Den bilen er litt sånn.... Meningsløs? :mrgreen:

Meningsløs var vel det ordet jeg lette etter også. Etter det jeg kan se vil en Audi A6 Allroad ha høyere bakkeklaring enn Macan:confused: Mye mer fornuftig også, men da får du vel ikke Porsche merket i grillen og da er det vel ikke like mye stas lenger:p

Ja, for vi kjører jo offroad hver dag og er commercial divers alle mann:p

Hehe, selvsagt.

Jeg er vel en av de som mener at Porsche er 911 og ikke noe annet, men for all del det er sikkert en fin bil å kjøre...

Ikke akkurat en bilspotting, men møtte en melkebil med blålys i går. Hytta var malt rød med blålys på taket. Holdt på å dø av latter når jeg så den, før jeg ble forbannet over at ikke politikerne klarer å bevilge penger så alle har skikkelige brannbiler:mad::mad::mad:

Forflytte legeme fra A til Y
Høres rimelig ut. Ikke A til Å. Bare til Y. det vil si; ikke fullverdig.... :cool:

Takk!! Kunne ikke sagt det bedre selv!
Panamera, Cayenne og nå Macan(hva er det for navn??) er forurensing av Porsches gode navn og rykte, og egnes best som ilestein for båten..

Så godt å lese at det er andre også som har slike gale og sprø meninger!
Jeg er litt konservativ med hensyn til bil...

:cool:

I går så jeg en hel matt sort Tesla. Alt var folie dekket matt sort. Selv emblem og lister.

En herfra hadde vel matt sort folie på sin?

:cool:

Alfa 4C

Spottet Alfa Romeo 4C i Fredrikstad. Tøff bil!

Hehe, jeg så en maken et helt annet sted, for noen uker siden. Av alle steder på Verdal'n (i Nord-Trøndelag). De kaller seg jo lotto-bygda, kan hende det var en heldiggris som hadde brukt litt av premien på en slik?;)

Feteste bilen der i bygda den helga, i alle fall. Skled rett inn blant alle rånebilene (og de er det ikke rent få av!)