450k nå... Tror denne må godt under 400 før noen biter på?
Hvis jeg skulle tippe pris på denne ville det vært ca. 350k ...
Ja, reagerte på det jeg også. Noen ganger kan de jo ikke ha undersøkt markedet, eller er det selger som vil bli kvitt den fort?Dette var godpris!
50K med ekstra rem også.
Eier av prosjektet sitter da vel igjen med 37-38K
Vis vedlegg 305952
Dette er rett og slett feil pris/håndverk fra en så proff aktør!Ja, reagerte på det jeg også. Noen ganger kan de jo ikke ha undersøkt markedet, eller er det selger som vil bli kvitt den fort?
Nå er den priset til 70K. Sikkert rettet opp pga. refleksjoner i denne tråden.Dette var godpris!
50K med ekstra rem også.
Eier av prosjektet sitter da vel igjen med 37-38K
Vis vedlegg 305952
Dette er rett og slett feil pris/håndverk fra en så proff aktør!
Mulig jeg har sovet i invistortimen, men når gikk 116520 forbi 16520 i pris?
Rolex Daytona - Urmaker Bjerke
Rolex Daytona er en av Rolex’ mest ettertraktede modeller, uavhengig om det er en vintage eller ny modell. Siden den ble skapt for profesjonelle racingførere i 1963, har den vært det ultimate symbolet på fart og spenning og er desidert en av Rolex’ mest ikoniske og gjenkjennbare ur. Hva du...www.urmaker-bjerke.noRolex Daytona - Urmaker Bjerke
Rolex Daytona er en av Rolex’ mest ettertraktede modeller, uavhengig om det er en vintage eller ny modell. Siden den ble skapt for profesjonelle racingførere i 1963, har den vært det ultimate symbolet på fart og spenning og er desidert en av Rolex’ mest ikoniske og gjenkjennbare ur. Ryktet går...www.urmaker-bjerke.no
Den er litt vanskelig den der. Jeg synes 16520 er finest og liker sjarmen med El Primero urverket. Det ble vel produsert en del av disse klokken også, men det er vel noen varianter som er sjeldnere enn andre. Litt usikker på hvilke. Uansett lavere produksjon enn 116520.Mulig jeg har sovet i invistortimen, men når gikk 116520 forbi 16520 i pris?
Rolex Daytona - Urmaker Bjerke
Rolex Daytona er en av Rolex’ mest ettertraktede modeller, uavhengig om det er en vintage eller ny modell. Siden den ble skapt for profesjonelle racingførere i 1963, har den vært det ultimate symbolet på fart og spenning og er desidert en av Rolex’ mest ikoniske og gjenkjennbare ur. Hva du...www.urmaker-bjerke.noRolex Daytona - Urmaker Bjerke
Rolex Daytona er en av Rolex’ mest ettertraktede modeller, uavhengig om det er en vintage eller ny modell. Siden den ble skapt for profesjonelle racingførere i 1963, har den vært det ultimate symbolet på fart og spenning og er desidert en av Rolex’ mest ikoniske og gjenkjennbare ur. Ryktet går...www.urmaker-bjerke.no
Enig. Flott klokke da!385’ for denne nå. Tror nok enda den ligger for høyt..
Her er det vel noe galt med prisen? Er ikke dette en klokke som koster minst det dobbelte?Vis vedlegg 309353
Panerai Luminor Chrono Luna Rossa - Urmaker Bjerke
Panerai har sin opprinnelse i Firenze, Italia i 1860. Panerai ble tidlig en leverandør til den italienske marinen, i form av dykkeinstrumenter og dykkerur, takket være sin sterke vektlegging av presisjon. Dette er noe de har stått ved i sin videre urproduksjon. Ofiicine Panerais ur er en fin...www.urmaker-bjerke.no