Blancpain-tråden

Den bærer marginalt større enn pelagos synes jeg. Var litt skeptisk mtp høyden, men det funker veldig bra:)
 
@Telemarkshelten har du prøvd 45mm? Bærer mindre en størrelsen skulle tilsi. Synes også at den føles slankere en tallene sier. Mitt første inntrykk var at den var litt liten...
Har prøvd den ja. Og er helt enig i at den føles mindre. Men den er fortsatt litt stor syns jeg. Og så er den litt høy og da. 42 hadde vært perfekt.

Kunne tenkt meg å sett den nye live.
 
Uten å ha sett mil-specen live heller jeg mot den vanlige. Skiva er noe av det jeg falt for med FFen til å starte med. Men er ikke uenig i at for mange kunne det holdt med 42mm. Ikke alle som er 193 og veir 120 kg...
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Meldte meg inn i Blancpainklubben idag. Fikk bestilt en TTAL på boutiquen i London i fjor, og etter et lite års ventetid hentet jeg klokken idag. Godt fornøyd idag.
image.jpg
 
Uten å ha sett mil-specen live heller jeg mot den vanlige. Skiva er noe av det jeg falt for med FFen til å starte med. Men er ikke uenig i at for mange kunne det holdt med 42mm. Ikke alle som er 193 og veir 120 kg...
Ja veldig flott skive på den. Mil-spec har jo kun lume dots, kan bli litt simpelt. Men liker den uannsett. Men ja 42 med samme skive som i dag hadde vært perfekt. Hehe nei sant det