UJU
Støttemedlem
Joda, jeg kjøpte en breitling i slutten av januar, @Rost
http://www.tidssonen.no/forum/galleriet-8/sjulis-ur-4133/index17.html
Din gmt er forøvrig feeet.
@Cube Wow, gratulerer med flott navitimer med herlig urverk. Denne modellen er jo en klassiker, og jeg lurer faktisk på om jeg må ha inn en etterhvert. Det skjer ikke i år. Har jo rukket å kjøpe tre klokker allerede, og skal nyte dem. Kos deg med nyervervelsen
Herlig Navitimer.
En klassiker.
Da har jeg endelig fått klokken som jeg har siklet på en god stund!
Har vært flere ganger innom AD og testet et par forskjellige Breitling klokker. Har også vært innom andre ADer for å teste andre klokke merker for å kjenne på følelsen, men jeg følte at Breitling var det jeg ville ha. Dette etter å ha prøvd andre merker hos AD'er. Som dere kanskje forstår så var det Breitling jeg fikk en god følese for ganske tidlig. Dermed ble det en tur innom AD som selger Breitling for å teste Navitimer og Montbrillan. Tok bilder av begge og har sett på disse bildene på mobilen for å vurdere hva jeg likte best. Dermed ble en ny tur etter et par uker med vurdering bildene av klokken for å teste Navitimer klokken på armen da jeg synes det var vanskelig å ta en vurdering av å se på bildene om klokken passet bra. Da jeg tok den på armen å fikk studert denne, da så jeg jo at dette passet perfekt! Dermed var valget gjort og jeg er storfornøyd med at det ble denne klokken jeg gikk for!
Gikk for Breitling Navitimer 01 på Navitimer lenken, men lenken hadde ikke AD på lager så den er bestilt fra Breitling og fikk dermed en annen skinnreim med klokken som jeg kan bruke til Navitimer lenken ankommer! Dermed har jeg noe å bytte i mellom som da ikke er så galt
Grattis med superflott Navitimer
Hvor har du kjøpt capsen??
Noen som har anbefaling til sted å kjøpe aftermarket mesh-lenke til Superocean heritage? Syns den originale er litt drøy i pris, så vurderer en rimeligere løsning
Hva med wjean sine mesh-lenker @Omen?
24mm Shark Mesh Bracelet Fits 24mm or 23mm Lug Width Watches | eBay
En slik en du tenker på @acnorway?
Er ikke kjent med Wjean, men hvis det er en referanse til wjean28 på ebay så tar jeg det som et tips
Jepp, akkurat en slik jeg tenkte på @Omen
Har en 20 mm wjean-mesh på min Seiko Orange Monster og den er veldig behagelig og kvaliteten virker å være god.