Come to the light side!

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Siden det er så mye "dark side" og Rolex snakk om dagen er vel dette da "light side"?

Uansett tilfelle, i dag har jeg skaffet meg ny klokke i dag. Det er vel kanskje ingen kjempeoverraskelse, men det er nok enda en AP. :oops:

8054881887_31c07d3cd4_b.jpg

Men hvilken ?

Emblemet på toppen av esken her er et solid hint...

img]http://farm9.staticflickr.com/8035/8054881693_9f74cda16e_b.jpg[/img]

Inne i esken skjuler denne seg:

8054881952_d960ab9fbc_b.jpg

Det er da en Audemars Piguet Roal Oak Offshore Diver Boutique Edition blahblah. Ble vel laget og solgt 300 av hver farge.

Denne er da altså blå:

8054880729_6dca17a2e4_b.jpg

Til slutt et lite familiebilde:

8054880383_9392419ca4_b.jpg

(ser ut som en ripe på diveren på siste bildet der, men det er da bare noe kameragrums)

Veldig lenge siden jeg har lekt med kameraet og husket knapt nok hvordan det virket så bildene var ikke akkurat kjempespennende, men... jaja.

Oj, grattis! Den var rå, ser ut til å være et heftig fargespill i den skiven der :)

Vanskelig å velge på morran nå!

Fra reims mobil

Gratulerer med en utrolig flott og tøff AP!:D

En nydelig trio!:D

Grattis!! Skikkelig tøffing :D

Takk begge to! :D

Grattis, en drømmeklokke Christian! Mer bilder!
Ps din feil at jeg ikke er i seng ;)

Hehe beklager, var meningen å få ut bildene mye fortere men plutselig ringte sjuli_123 og krevde forhåndsinfo og så ble det en koselig klokkeprat og så husket jeg ikke hvordan man skulle ta bilder og så fikk jeg dem ikke av minnekortet og ja.. bare kaos :p.

Men takk for det! Veldig happy så langt!

En AP som faktisk er laget for vann og greier :cool:

Klikka for deg med AP om dagen nå eller? Sykt fet klokke og hvilken latterlig rå trio.. Hallo sier jeg bare. Ante meg meg AP, gratulerer!!!

Oj, grattis! Den var rå, ser ut til å være et heftig fargespill i den skiven der :)

Vanskelig å velge på morran nå!

Fra reims mobil

Takk!

Ja kan jo bli et problem, selv om det sikkert blir en del Diver i umiddelbar fremtid ;).

Skiven er absolutt sort, men har en del fasetter og greier i seg som jeg forsøkte å fange på bildene som gjør at lyset finner på mye artig!

Klikka for deg med AP om dagen nå eller? Sykt fet klokke og hvilken latterlig rå trio.. Hallo sier jeg bare. Ante meg meg AP, gratulerer!!!

Haha ja, er på en liten AP-klikk tror jeg :p.

Tanken var egentlig såpass enkel som at Rolexene kan jeg fint kjøpe på nytt og er enkle å få tak i om jeg angrer, disse er det derimot ikke så ekstremt mange av og det har jo sin sjarm det også :).

Takk så mye :D

FY flate!! :eek: Jeg digger disse urene, jeg vil også ha! :p
Gratulerer så mye!! :)

Hehe, de lager kvinnemodeller også vet du ;).

Takk!

Gratulerer! Har siklet på en diver selv en stund. Skikkelig tøff klokke!

Takk for det!

Til og med brukbar lume på denne her, ikke så vanlig på AP :p

Gratulerer så mye med enda en råflott AP, ChristianN!

Hvis Audemars Piguet er "light side", så må jo du være selveste Yoda nå. Haha, rå samling. ;)

Gratulerer med tøff AP.:cool:
Det står respekt av trioen din må jeg si.
Grattis med salg av bil også.

Tror du må se opp for menn i hvite frakker og med en tvangstrøye til overs! Tre AP'er!

Gratulerer så mye Christian! Mange håper vel på å eie en AP i løpet av livet, og du har tre. Bøyer meg i støvet