Hadde den grafen hatt et nullpunkt i Y-aksen ville den vært litt mer relevant.
I et litt større perspektiv ser det ut til at vi p.t er ca på 2017-nivå. Altså langt fra dommedag (enn så lenge).
Hadde den grafen hatt et nullpunkt i Y-aksen ville den vært litt mer relevant.
Tror det skal bli langt verre (før det til slutt blir lyst igjen)Hadde den grafen hatt et nullpunkt i Y-aksen ville den vært litt mer relevant.
I et litt større perspektiv ser det ut til at vi p.t er ca på 2017-nivå. Altså langt fra dommedag (enn så lenge).
Vis vedlegg 186934
Sikkert. Men så går det alltid opp igjen. (Før det faller på nytt)Tror det skal bli langt verre.
Sikkert. Men så går det alltid opp igjen. (Før det faller på nytt)
Godt mulig du har rett. Jeg har ingen dyp forståelse av hvordan alle disse mekanismene henger sammen.Børsen har lenge vært forfalsket med buybacks.
Sannheten er at COVID-19 sprakk den "everything bubble" pga full panikk.
Og det kommer ikke som en overraskelse for min del.
Er ikke valutasikring noe denne bransjen gjør? Er vel rimelig åpenbart for en bedrift med kostnader i en valuta og inntekter i en annen.
Godt mulig du har rett. Jeg har ingen dyp forståelse av hvordan alle disse mekanismene henger sammen.
Jeg like bare ikke grafer som lyver
Verden er full av folk som tror alt går til helvete 8 dager i uken. Snart skal vel noen fortelle oss at Jesus kommer tilbake også.
Verden er full av folk som tror alt går til helvete 8 dager i uken. Snart skal vel noen fortelle oss at Jesus kommer tilbake også.
Jeg bare håper jeg får se dollaren nede i 6kr så jeg kan støvesuge markedet for graham
Har ventet på min DJ41 siden september 19. Ble oppringt av Bjerke lørdag 14. Mars om at klokken var ankommet. Dro sporenstreks ned til Bjerke mandag kl. 10.00 og hentet klokka. Ser nå at det var bra jeg ikke drøyde for lenge..Svar fra Bjerke om hvorfor de ikke vil levere ut bestilte ur. MAKAN!
Hvilke fornuftige grunner har de?
Vis vedlegg 186624
Er han forsinket i år?Du får vente til andre påskedag.
Det var vel noe med påskemorgen.Er en stund siden jeg har lest i den hellige bok. Så jeg er usikker.
Det var vel noe med påskemorgen.
Det blir vel fort to ukers karantene også, så vi snakker siste uka i aprilEr han forsinket i år?