Dagens kjøpetips

Rolex Daytona Oyster Perpetual 18 k gull! - FINN Torget

Sweet Jesus! :eek: :D Har jeg 100k liggende et sted? Nei. Man kan vel si at kontoen for spontankjøp ble tømt med Pateken ...

Kan noen andre kjøpe denne? Den kuleste moderne Daytonaen, spør du meg :cool:

45_1727999593.jpg

Jeg prøvde, men var for sent ute. Klokken gikk for 90k :eek:
 
Da kan man regne 30K for den. Er det billig? Hmm.

Syns det er litt vanskelig å følge med på prisutviklingen på Rolex mellom de forskjellige modellene, men noe kjempekupp er det nok ikke. Virker dog som om GMT Master med Pepsi bezel har fått et skikkelig oppsving den siste tiden.
 
Har samme modell selv, uten å ha sett klokka virker det som en ok pris. De ligger vel fra ca 25 til 27 avhengig av tilstand service osv. Et stort pluss med denne er at den ser komplett ut med boks og papirer.
 
Rolex Daytona Oyster Perpetual 18 k gull! - FINN Torget

Sweet Jesus! :eek: :D Har jeg 100k liggende et sted? Nei. Man kan vel si at kontoen for spontankjøp ble tømt med Pateken ...

Kan noen andre kjøpe denne? Den kuleste moderne Daytonaen, spør du meg :cool:

45_1727999593.jpg

90k for denne bør sette en standard for prisen på andre gull Rolex ur som legges ut for salg her.
Men regner med at denne dukker opp her inne etterhvert for 115k ;)

AW
 
Er ikke så ille for den nei, så ut som den var i ganske god stand også :)
Har sett de ligge ute for 1100-1500 USD i nesten strøken tilstand. Ligger jo enda en ute, med BIN på $670.

Så det er det disse går for? Interessant. Jeg har en duplikat i boksen... Noen som er interessert? Den er substansielt bedre stand enn disse to eksemplarene. Disse har jo skadete skiver...
 
Ja, jeg mener å ha sett ett eller to eksemplarer i 95% stand gå for et sted mellom 600 og 1000 ihvertfall. De på bukta gir ihvertfall en ok prisindikasjon.

Jeg har en duplikat i boksen... Noen som er interessert?

Jeg er ikke i kjøpemodus akkurat nå, men det er definitivt notert bak øret at du sitter på et eksemplar ;)
Men kanskje du kan bekrefte en detalj for meg angående størrelsen på den, har sett at folk oppgir både 35, 36 og 38mm uten krone i annonsene sine - hva er riktig? Gjerne ta det på PM, så vi slipper å fylle tråden med offtopic :)