Dagens kjøpetips

Var spent på hva de klarte å få til, men det de driver med der er latterlig.. Enkelte modeller har fått førprisen blåst opp over 20%, det er ikke greit!

Ingen av klokke tilbudene der har vært noe særlig, da førpris er skrudd opp:( Etter hva jeg har skjønt er klokkene fra urverket.no/uret.se.. Kan ikke si det 100%, men annonseteks, utvalg etc tyder sterkt på det.. Vi har vel vært inne på det i en tråd tidligere også..
 
Hadde den enda vært i 41mm. Stilig skive !
WatchNet: Luxury Time: FS - Omega Seamaster SMP Solid 18kt Gold 300M Watch - Super Rare
SMPGold-2.jpg
 
Oooh eller meg??? :p
Den var lekker ja, fy flate og jeg som er så skrapet på klokkekontoen min at den ikke greier å betale frakten engang...:p
 
Flott sak men sto det noe om den var fortollet inn i Norge? Ref diskusjonen om at man kunne slite med garanti/service hos ADer om ikke.

God damnit, tar disse momset-inn-diskusjonene aldri slutt??

Jeg har en Submariner kjøpt i London i 2006, jeg har hatt den på service, justering, trykktest og pakningsskifte hos Bjerke. Jeg har hatt den med til utlandet flere ganger, hvorav jeg en gang deklarerte den ved utreise. Jeg har forsikret den i et norsk forsikringsselskap. Jeg har ingen som helst idé om det ble betalt moms på den da den kom til Norge. Aldri har noen spurt om den er momset inn. Aldri!
 
Ikke sett denne diskusjonen før, men en ting er sikkert, en AD skal hoppe og drite i hvordan DU har kjøpt en klokke. Hadde en AD spurt meg om det, så skulle han jagu med fått tiltale på sånt idiotisk spørmål. Spørsmålet mitt til ham hadde vært, "hva faen har du med det å gjøre? det har DU ingenting med" pass på dine egne saker, så skal jeg gjøre det samme! Jeg betaler deg for en tjeneste, hold deg til den!" Alt annet skal DU hoppe å drite i!;)

God damnit, tar disse momset-inn-diskusjonene aldri slutt??

Jeg har en Submariner kjøpt i London i 2006, jeg har hatt den på service, justering, trykktest og pakningsskifte hos Bjerke. Jeg har hatt den med til utlandet flere ganger, hvorav jeg en gang deklarerte den ved utreise. Jeg har forsikret den i et norsk forsikringsselskap. Jeg har ingen som helst idé om det ble betalt moms på den da den kom til Norge. Aldri har noen spurt om den er momset inn. Aldri!