Dagens kjøpetips

Ikke startet noen diskusjon bare registrerer at TS generelt har gnægd om dette så lenge jeg har frekventert forumet. Jeg driter i det.

@Krille; Håper ikke dagen din ble helt ødelagt nå....

Hehe, neida, ikke meningen å bjeffe så voldsomt... Blir bare litt frustrert av det evige momsrøret her.
 
Det er jo Pål, jo. Visste ikke han hadde LV, bruker vanligvis GMT.
Fyren er seriøs, nøye og en hyggelig Cigarkompis :)
 
INSANE
Her snakker vi vel gjerne optimist, men det er ikke så mange Sea Dwellere i limiterte utgaver. Skal sies at selger er meget anerkjent innen det høyeste av high end ur.

Comment: like new, complete with box and papers, limited edition for 50th Anniversary Special Police Divers Team Italy, only n° 78 pcs.

Prisen er jo sinnsyk, 85 000 Euro, for noen kruseduller på skiven :eek::eek:
rolex-seadweller-special-police-divers-team-italy-16600-1736ad.png
 
Denne har vært forsøkt solgt før også. Tror ikke det er noe superpris.

Jeg kan ikke skjønne at dette ikke er en bra pris. Prisene på stålutgavene av 3700 ligger jo mye høyere enn dette på chrono24? Han har også stålmodellen til salgs for 80´
 
Jeg kan ikke skjønne at dette ikke er en bra pris. Prisene på stålutgavene av 3700 ligger jo mye høyere enn dette på chrono24? Han har også stålmodellen til salgs for 80´

Tenkte samme tanke selv.

En halvgull er kanskje tricky å selge, men stål til 80 lapper må vel være en god deal?
 
INSANE
Her snakker vi vel gjerne optimist, men det er ikke så mange Sea Dwellere i limiterte utgaver. Skal sies at selger er meget anerkjent innen det høyeste av high end ur.



Prisen er jo sinnsyk, 85 000 Euro, for noen kruseduller på skiven :eek::eek:
rolex-seadweller-special-police-divers-team-italy-16600-1736ad.png

Helt enig... Så en gammel sub på Ebay en gang: Den tok vann sannsynligvis og tallskiven var helt rart rustet oppfarget...Da det var SUPER COLLECTOR spesielt farge blablabla med sykt pris...
Den også er morsomt:WatchNet: Luxury Time: FS: Officine Panerai - PAM00001A_with Pre A Movement
 
Tenkte samme tanke selv.

En halvgull er kanskje tricky å selge, men stål til 80 lapper må vel være en god deal?

100.000,- er nøyaktig hva en 3700 i stål-gull pleier å ligge på i annonser lenger sør ( og de pleier også å samle støv)
80.000,- for en 3700 i stål ? I don't think so : det er bare å ta kontakt med selgeren for å høre hva som skurrer.
 
Så klart, litt googling bekrefter nok det, jeg har bare ikke fått det med meg.

Mye penere enn Pepsi og sjeldnere, mener nå jeg ;)
 
Så klart, litt googling bekrefter nok det, jeg har bare ikke fått det med meg.

Mye penere enn Pepsi og sjeldnere, mener nå jeg ;)

Her tar du nok feil på alle fronter (jeg har ingen praktisk fakta for å si det overhodet), men er veldig stort pepsifokus på sonen om dagen ;)
 
Hei gutta. I all min beskjedenhet er jeg åpen for bud på min coke. Det er prutningsmonn hvis vi starter på 36k ;)

Litt mer slitt kanskje, men pytt pytt.
 
Bezelen er en helt vanlig Coke bezel. Det kan derimot være at urverket er av type 3186, som egentlig ikke er noe spess, men betyr litt høyere verdi (for noen).

Rolex Gmt Masteren er en helt ordinær Gmt med sort og rød Bezel. Klokken er fra 2007 så det fantes ikke så mange alternativer i butikkene den gangen.

Når det gjelder Pateken så er stål modellen solgt, å det var en 3800 som er samme klokken men mindre. Å derfor mindre verdifull i dagens marked, å i de flestes øyne bortsett fra ekspeditøren hos Bjerke som ikke skjønte hvorfor jeg gadd å bruke 43000,- kroner på å ruste opp en pp 3700. Når jeg kunne få kjøpt denne for 77000,- også holdt hun frem en 3800 og påsto det var akkurat samme klokken. (dette var i 2005) Den gangen fikk man kjøpt 4 stk. 3800 for prisen av en 3700. Da var ikke de nye Nautilusene lansert enda så da var 70 og 80 talls Jumboene veldig etterspurte.

Jeg ser også at lobergen kommenterer prisingen av min Nautilus, det er viktig att du skiller mellom klokker med og uten sertifikat når de kommer opp i nesten 30 år. (Spesielt Pateker)
De som selges lenger sørover til ca 100000,- og som samler støv er uten sertifikat.
Jeg finner en med boks og sertifikat(samme pakke som j selger her) lenger sørover, den koster 172000,-
Man må sammenlihne likt mot likt. Konklusjonen min er att min er enten riktig priset eller lavt priset.
Å alle som har handlet med meg her inne vet at j alltid også er til å forhandle med. (Dvs. at j er dumsnill:) og til og med selger for under 100)
Med andre ord er jeg billigst i verden.

Jeg har forøvrig også en 3700 samme klokke uten sertifikat, som selges sørover for 101500,- ( å sikkert samler støv)
Denne selger jeg for 65000,-

Så da er jeg vell billigst i verden på alle punkter da når det gjelder denne modellen????

Håper dette var oppklarende:)

Mvh. Preben