Dagens kjøpetips

Boksen har jeg fått bekreftet at er feil for denne klokken (og er ikke lik boksen jeg har på min ROO Navy), men det er jo i det store og hele bare en detalj. Prisen er veldig (VELDIG) god, så da er det bare selgeren det står på..
 
Var i kontakt med säljaren av APn innan han la ut den på finn, angående ett bytte mot en annan klocka.
Klockan skall vara köpt på en auktion i Bulgarien, där av saknas papper och cert.
 
IWC Aquatimer

IWC Aquatimer Chronograph Edition Galapagos Islands - FINN Torget

Briljantwatches har en 2000m til salgs - også den ligger ute på Finn.

Dette er et sinnsykt bra tilbud. Virker ikke som selger helt vet hva han har. Lå først ute til 35, så kom vårt forummedlem inn med sin tilsvarende modell med skadd bezel og lå den på 25. Dette førte til at selger så lå den på 22500 før prisen forsvant og kom tilbake nå, litt økt. Uret er strøkent. Hadde ikke jeg vært lei chrono hadde uret vært mitt for lengst. Det er jo en sinnsyk deal.

Uret koster ca 50, jeg gjentar 50 nytt...
 
2264.50 ligger vel på rundt 6300-8000 brukt i utlandet, men det er jo før moms. Så noen dårlig pris er det nok ikke : )
 
7umehugu.jpg


Jean claud killy i rose til under 300k!!

Moore, hvis du vil ha rose rolex.... Det er denne du skal ha;)
 
Har begynt å følge med på sidene til Rapport i håp om å finne meg en vinder med plass til 4 klokker, men nesten så jeg lurer på om jeg virkelig trenger det etter at denne dukket opp på tilbudssidene;)
Om jeg ikke tar feil så er denne lik den som ble unboxet for noen dager siden her inne:)

https://www.rapportlondon.com/shop/node/186
 
20 % rabatt på Audemars Piguet i gøteborg

Gikk innom urmakeren på NK-senteret i Gøteborg. De skal slutte å selge AP. Etter deres informasjon kutter AP ut en rekke utsalgssteder i Europa. Uramaker Bjerke vil i tiden fremover fungere som et Nordisk senter for AP. Dog er denne informasjonen ikke bekreftet.
I anledningen selges utstillingen til redusert pris. Klokker av interesse er AP ROO panda. Om noen er på jakt etter en ny Panda til redusert pris, formidler jeg min kontakt. Send PM.
 
Ny(!) explorer til den prisen med et mobilnummer som begynner på 034 og standard "klipp og lim-tekst" .... tja....? Det "må" jo være noe som ikke stemmer. Og om den er ok og alt i orden, så må den være solgt for lengst..