Dagens kjøpetips

Synes Skin Diveren var litt tøff, ihvertfall fra når man får se den fra en litt mer praktisk vinkel..
Og synes ikke prisen var såå ille, kanskje litt stivt til boutique-brand å være, men 2894-verket er vel ikke det aller billigste å skaffe i utgangspunktet? Har uansett sett dyrere klokker som tilbyr 'mindre' imo :)
 
Når man ser på teksten vedder jeg på at klokken ved henvendelse befinner seg i utlandet (Manchester UK), men selgeren er mer enn villig til å sende den til deg :) Har fått mange slike svar i det siste. Noen som har snakket med vedkommende?

Om ikke annet er det veldig morsom lesning.. "Aldri trenger svingete"?? :D
 
uty2ytej.jpg

Om prisen er bra, vet jeg desverre ikke.
 
Tips å tips ... men Helsons populære Skindiver fåes nå med bicompax (riktig bruk av ordet?) chrono, til den noe heftige prisen $1999
ramy4uje.jpg


Kule subdials, men internal tachymeter gjennom hva som ser ut til å være buet glass ga bilsyke ;)

Hmmmm.... Ikke en helt heldig Hommage til vintage BP Fifty Fathoms?
 
Og hvordan ser klokka ut som han skal selge? VM i elendig bilde... :|

Det vet jeg ikke, var et veldig dårlig bilde:) Må nesten høre med han som selger om kan ta noen bedre bilder. Hvis klokka er i fin stand og kan kan få tatt noen bedre bilder tror jeg at det er et greit kjøp.
 
Denne er nevnt før men jeg tar den opp igjen for nå er prisen sånn at jeg synes synd på selger. Uret er ett år folkens han skal ikke ha 20 engang. Uret koster 50 nytt...
IWC Aquatimer Galapagos - FINN Torget

Prisen er fantastisk, men har lest et par brukere på WUS som har erfaringer med at gummien som er utenpå kassen er i temmelig dårlig kvalitet, og etter litt bruk skaller den av og blir stygg. Vet ikke om dette rammer alle klokkene, men gjør hvertfall at jeg holder meg unna.
 
Prisen er fantastisk, men har lest et par brukere på WUS som har erfaringer med at gummien som er utenpå kassen er i temmelig dårlig kvalitet, og etter litt bruk skaller den av og blir stygg. Vet ikke om dette rammer alle klokkene, men gjør hvertfall at jeg holder meg unna.

Her er en tråd jeg fant efter ditt innlegg.
Synd, kul klokke til gi-bort-pris

http://forums.watchuseek.com/f350/iwc-galapagos-aquatimer-poorly-constructed-543168-9.html
 
Prisen er fantastisk, men har lest et par brukere på WUS som har erfaringer med at gummien som er utenpå kassen er i temmelig dårlig kvalitet, og etter litt bruk skaller den av og blir stygg. Vet ikke om dette rammer alle klokkene, men gjør hvertfall at jeg holder meg unna.

Ja prisen er fantastisk. Fulgt dette urets ferd siden han lå den ut for 37. Dette uret er strøkent men ser hva du mener. Jeg synes det er merkelig at man klasker på slik gummi da den kommer til å ryke før eller siden uansett. Men for en pris...