Dagens kjøpetips

Har kontaktet selger, venter på svar.
Er nok helst for godt til å være sant:confused:

Jeg kontaktet ham også og skrev ganske enkelt. "Jeg kjøper din Rolex." Fikk faktisk svar:


"Takk for din interesse. Vennligst gi meg beskjed!

Robert Friedmann"
 
Jeg kontaktet ham også og skrev ganske enkelt. "Jeg kjøper din Rolex." Fikk faktisk svar:


"Takk for din interesse. Vennligst gi meg beskjed!

Robert Friedmann"





Takk for din interesse.

Men det finnes ett lite problem. Vi flyttet tilbake til Tyskland i 2011, av ulike grunner, etter 2 år i Norge. Alt jeg ønsket å gjøre var å annonsere min klokken for salg her i Tyskland, men min kone insisterte på at jeg skulle prøve å selge den på finn.no også. Jeg har prøvd å overbevise henne om det ikke er en god idé fordi alle ønsker å se varene først. Dessuten er hun for tiden i utlandet og kan ikke engang oversette alle disse norske e-postene.

Men, hvis du er seriøst interessert med hensyn til omstendighetene, kan jeg arrangere en inspeksjon til ditt sted, med GLS.

Selskapet gir deg muligheten til å sjekke varene innenfor en bestemt tidsramme, før siste utbetaling er gjort. Jeg er ganske sikker på at bare noen få dager bør være nok for deg å bestemme om du vil kjøpe Rolex eller ikke.

Hvis ikke beklager jeg for eventuelle ulemper.

hilsen
Robert Friedmann

PS: Jeg er takknemlig om du kan svare på engelsk eller tysk.



Samme historie som sist :mad:
 
25000 NOK ferdig tollet!!!

Zenith Heritage Blue Dial Automatic Mens Watch 03201268151C503

jomashop_2227_190510888


additional-image-expanded.php


additional-image-expanded.php
 
litt off topic men er det noen som vet om / kjenner en eller annen som har en 214270 som er tilsalgs? :)
en WTB ga lite utslag og jeg er littt utålmodig. Det å kjøpe ny er aktuelt, men hva generelt ligger disse på bruktpriset en 2010-2011 modell?
 
litt off topic men er det noen som vetom / kjenner en eller annen som har en 214270 som er tilsalgs? :)
en WTB ga lite utslag og jeg er littt utålmodig. Det å kjøpe ny er aktuelt, men hva generelt ligger disse på bruktpriset en 2010-2011 modell?

Jeg hadde hørt med Mogens...;)
 
Dersom selger har bevis på servicen fra Bjerke burde vel ikke denne
være noe problem? :) Synes den så litt sliten ut på bilde 2...
 
Tips å tips ... men Helsons populære Skindiver fåes nå med bicompax (riktig bruk av ordet?) chrono, til den noe heftige prisen $1999
ramy4uje.jpg


Kule subdials, men internal tachymeter gjennom hva som ser ut til å være buet glass ga bilsyke ;)
 
Tips å tips ... men Helsons populære Skindiver fåes nå med bicompax (riktig bruk av ordet?) chrono, til den noe heftige prisen $1999
ramy4uje.jpg


Kule subdials, men internal tachymeter gjennom hva som ser ut til å være buet glass ga bilsyke ;)

Himmel og hav for en pris og for en sjøsyke det glasset gir :eek: