Dagens kjøpetips

Ser de har en del annet snadder der med, ikke mye av hvert merke men mye representert, enkelt av både ALS, VC, AP, Panerai et.c. ikke detaljstudert pris+honorar+moms og lignende
 
Ute igjen, dog noe dyrere
Ja prisen på denne har hoppet opp og ned siden forummedlemet vårt for en tid tilbake lå ut sin Galapagos til 25, før det lå den trygt på midten av 30tallet. S¨å kom vår mann med sin og fullstendig forvirret denne stakkaren. Synes fortsatt den er verdt penga. Men synd at gummien på sikt skaller av. Så noen bilder av et tilfelle her om dagen og det var ikke pent.
 
Jeg mener at den prisen der + moms er sånn ca hva disse ligger ute for på chrono24 +/-.

Mener dog bestemt at det har gått noen av disse for omtrent det samme i norge uten at du må ta høyde for momsen overhodet.
 
De to siste som har vært for salg her på sonen har vært billigere, men denne er jo nyservet og det trekker jo prisen litt opp. Hvis selger tar med seg klokken inn i landet og du får den for 37.000,- er det en OK pris. Hvis du selv må hente den i Sverige blir den litt vel dyr.


Er det noen som har noen kvalifiserte meninger om denne, hva gjelder pris? Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox - FINN Torget

Bildet er skikkelig dårlig, og selger ikke akkurat klokken opp, men selger mener at uret er i god stand.
 
Hmm det var billig for en dssd.. Memovoxen nyservet for 37k synes jeg er fair. De ligger på +-7tusen dollar på Ebay og tilsvarende på chrono24. Ikke orginal reim trekker ned. Elsker min Memovox!!!
 

Jeg kan jo på alle mulige måter overtenke dette, men er litt usikker på om jeg helt uten videre ville turt å forskuddsbetale 39 lapper til en bruker jeg ikke aner hvem er når klokken i utgangspunktet fint kunne kostet noen tusen mer.

Mvh
Paranoide Christian

Edit;

Nå har en godt kjent bruker på forumet kjøpt DSSD'en til 39' og alt var som det skulle være.

Deilig å ta feil i slike saker av og til!
 
Redigert:
Askeland Ur, Kristiansand

Askeland Ur, Kristiansand feirer 20 års jubileum og gir i den forbindelse 20% på noen ur, så ut som dette stort sett var enkelte quarts ur. Ba om å få se på Speedmaster og Seamaster, de tilbød straks 15% avslag. Skulle visstnok kun gjelde tom. i morgen lørdag.