- Medlem
- 28. jan. 2013
Det er synd at du oppfatter meg som sær fordi jeg påpeker at du i det ene øyeblikket vil at en klokke skal være show-off, eller lett identifiserbar, mens du i det neste argumenterer med at en annen er fin fordi den nettopp ikke er lett identifiserbar.
Det er også synd hvis du oppfatter det slik at vi her på TS forsøker å diktere deg hvilken klokke du skal kjøpe. Det må bero på en misforståelse. Vi har forskjellig smak og forskjellige preferanser, noe som synliggjøres godt i "dagens klokke"-tråden. Og det gleder vi oss over. Er også sikker på at vi kommer til å glede oss over ditt valg av ur den dagen du unboxer herligheten her inne.
Jeg tror du har misforstått. Svaret ang Sea Dwelleren var relatert til den personen som nevnte at han hadde en, og at han sjelden fikk noen kommentarer på den. Jeg forsøkte å forklare hvorfor. At jeg synes Sea Dweller er finere enn en Sub er egentlig urelevant, men at den selges med tilsynelatende større rabatt er ikke. Jeg skal uansett ikke ha en SD, den er ikke "for" meg selv om jeg synes den er fin.
Jeg synes ikke du er sær, i hvert fall ikke særere enn de fleste her inne.