Dagens kjøpetips

Jeg er overrasket over at ingen har plukket Broad Arrowen som ligger på K&S nå, for den er billig..!
Hadde bare kontoen vært litt fullere.. :)
 
Det var det jeg ante meg, men er jo så mye pepper og få på fake tråden om dagen. Hehehe. Så da la jeg den her med en sånn: :confused: ved siden av. :eek:
 
Det var det jeg ante meg, men er jo så mye pepper og få på fake tråden om dagen. Hehehe. Så da la jeg den her med en sånn: :confused: ved siden av. :eek:

Jepp, litt konstruktiv kritikk tåler dere. Så mine herrer, jeg ser jo at dere stusser, men før dere roper FAKE, hva med å gi noen konkrete indikasjoner på hva som er galt og "avslører" klokken! Det er dette vi lærer av. Eller skal vi slå oss til ro med "at det er noe som ikke stemmer" ;)

Skal jeg begynne? :rolleyes:
 
Jeg vet ikke sikkert, det er derfor jeg liker og spørre dere her inne. Men jeg syns det ser ut som det er for stort mellomrom mellom krona og 12 markeringen. Blå skive, blå bezel på en som jeg er ganske sikker på at ikke er hvitt gull og som jeg har lest finnes ikke det. Cyclopsen forstørrer for lite i mangel på bedre ord. Har jeg rett i noe av dette? :) Jeg prøver og lære.


Jeg vil veldig gjerne lære, så fortell gjerne?

Og ja kritikk skal man vel tåle om den er god eller vond. hehehe.
 
Jeg vet ikke sikkert, det er derfor jeg liker og spørre dere her inne. Men jeg syns det ser ut som det er for stort mellomrom mellom krona og 12 markeringen. Blå skive, blå bezel på en som jeg er ganske sikker på at ikke er hvitt gull og som jeg har lest finnes ikke det. Cyclopsen forstørrer for lite i mangel på bedre ord. Har jeg rett i noe av dette? :) Jeg prøver og lære.


Jeg vil veldig gjerne lære, så fortell gjerne?

Og ja kritikk skal man vel tåle om den er god eller vond. hehehe.

Flott!
Dette tilhører vel ikke lengre "dagens kjøpetips", men du har spottet mange avvikende detaljer til tross for bildekvaliteten! Støtter deg i det meste, men 16613 har blå skive og bezel, men da gull bezel, gullskrift. På bildene ser det ut som stål, så da er det også at avvik... Jeg synes også timeindeksene er for små, crown guards har feil fasong og krone virker feilpropsjonert.


Kanskje litt søkt å måtte forklare denne opplagte faken, men jeg synes denne tilnærmingen er best for alle parter!
 
Grunnen til at jeg ikke nevnte 16613 er fordi den er tt. Og da bare i gult gull og stål i sort bezel, sort skive og blåbezel og blå skive? :)

Jeg er helt enig at man kan godt utdype litt mer om hvorfor man tror/vet det er en "fake" før man dømmer. Da får jo de som meg som ikke har så mye peil også lært mest mulig av hva man skal holde utkikk etter. Og jeg er helt enig i at denne er ferdig i kjøpetips tråden.


Er ikke meningen og tråkke folk på tærne her inne. :D
 
Winning bid: US $1,814.00

~10500NOK for den må vel ha vært påskens røverkjøp? Det ligger en på Chrono24 til nesten 24000.. :p