Dagens kjøpetips

På an igjen.
DSC_2923.jpg

Denne beater over beatere fortjener et godt hjem synes jeg. 23k for et nytt ur er flott pris. Det må da være noen her inne, erfaren horolog som ser den fantastiske pakken dette er, eller en nyis som er ute etter sitt første kupp som kan ta over dette uret her???
Jaja jeg ser paradokset her. Prøver selv å overtale alle andre til å kjøpe det uten å plukke det opp selv. Vel dette er (er jeg redd) uret jeg alltid vil komme til å begjære uten, uten noengang å ende opp med selv. Ikke lett å være monogamist alltid folkens men ting skal ikke alltid være lett. Tilbake til saken; LØP OG KJØP!!!!
http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fs-tudor-pelagos-15962/
 
Redigert av en moderator:
Redigert av en moderator:
Er det ikke her man har støtt på selgere av "franken" ?

En selger på det forumet har blitt hengt ut og omtalt som selger av franken,
har ikke full innsyn i den saken - men har fortsatt god tro på att Forumet som helhet ikke promoterer frankens med vilje eller skulle være noe særlig mer risikobefengt for det.

Så her er det kun å gjøre sin due diligence og slå til @TomB ?

Er det riktig tenkt at både @Tore og @Lien har/hatt lignende godsaker i boksene sine?
 
Redigert av en moderator:
Min dd i nabolandet utføres oftest hos Rob Engstrøm. Denne klokken befinner seg dessverre litt utenfor deres lokalområde :( Kanskje like greit egentlig da jeg har nok klokker for tiden. Har tenkt å roe ned flippingen litt i en stund.