Dagens kjøpetips

Men, er ikke denne høyt priset? Trodde 1680 gikk for ca 30´? Er det norsk og komplett som har så mye verdi for vintage Rolex?

Du får ikke en 1680 for 30K. Dessverre.

At den er "norsk" ville for meg hatt null verdi, og om noen mener det har verdi, tror jeg de befinner seg på sonen ;)
Papirer vil ha noe å si. Stand på skive og kasse vil ha noe å si (mye). Nå har ikke jeg sett over den konkrete klokken, men den prisen er i mitt hode kanskje riktig, kanskje litt høy, vanskelig å si eksakt.
:)

Syntes SUPERTROND vanligvis er right on, men jeg ble overrasket over at denne lå så høyt. Det er forsåvidt kjempesynd, fordi jeg står egentlig å vifter med pengene etter en 1680 eller 16800. Men en komplett pakke er kanskje verdt mer enn jeg trodde på disse modellene?

De komplette 1680 jeg finner nå starter på mellom 38 og 40 ferdig momset inn.. Så den er vel ikke så feil priset? 16800 er vel en del billigere..

Jaja, dette er det garantert noen andre som har mer peiling enn meg på :)

Om han får solgt den til 42' var prisen spot on. Hva noe er verdt og hva man ønsker det er verdt er ikke alltid sammenfallende.

For mange, meg selv inkludert, vil handel av vintage fra good guy være verdt mye vs å hente inn fra utlandet selv.

De komplette 1680 jeg finner nå starter på mellom 38 og 40 ferdig momset inn.. Så den er vel ikke så feil priset? 16800 er vel en del billigere..

Jaja, dette er det garantert noen andre som har mer peiling enn meg på :)

Kan på ingen måte sammenligne 16800, det var åpenbart ikke meningen. Jeg kan ikke uttale meg riktig og galt, jeg mente bare at jeg ble overrasket. Og det kommer vel av at han ofte er lavere enn det utlandet + moms.

Om han får solgt den til 42' var prisen spot on. Hva noe er verdt og hva man ønsker det er verdt er ikke alltid sammenfallende.

For mange, meg selv inkludert, vil handel av vintage fra good guy være verdt mye vs å hente inn fra utlandet selv.

Jeg tror alle er enig med deg i dette - ingen tvil om at det teller med.

Natoreimer og lenker, fri frakt

I dag har jeg bestilt meg fire nato-reimer fra Market Straps. Gratis frakt, ok utvalg (og greie priser, vel?)

Market Straps

EDIT: Nå fikk jeg en rabattkort også. Etter at jeg hadde bestilt... Den er NOR for de som vil ha litt rabatt.

Todda

Redigert:
Om noen føler seg i det veldedige hjørnet mellom 23-26 april er det bare å by på denne:

Link her: JLC chronograph

Trykker du på bilde kommer du til registreringen, men også den fantastiske klokken som viser tiden, samt at du kan leke med chronographen. Det har ihvertfall jeg gjort:eek: @torode @Kohe321 dere kan kose dere med denne;)

Redigert av en moderator:
Selges til høystbydende, gutter! Antar at vedkommende pr nå har bud på 28, som kommer til å øke i løpet av de kommende dagene..

I dag har jeg bestilt meg fire nato-reimer fra Market Straps. Gratis frakt, ok utvalg (og greie priser, vel?)

Market Straps

EDIT: Nå fikk jeg en rabattkort også. Etter at jeg hadde bestilt... Den er NOR for de som vil ha litt rabatt.

Todda
Ser de tar 25$ mer for den enkle lenke mesh-en enn jeg fikk den for på ebay fra Singapore (ser ut som de er identiske). Kan godt hende de er billigere på andre ting, men jeg ville sjekket priser andre steder før jeg kjøper derifra, ihvertfall.

Ser de tar 25$ mer for den enkle lenke mesh-en enn jeg fikk den for på ebay fra Singapore (ser ut som de er identiske). Kan godt hende de er billigere på andre ting, men jeg ville sjekket priser andre steder før jeg kjøper derifra, ihvertfall.

Sjekket ikke denne lenka. Sikkert mulig å få billigere, ja. Jeg kjøpte bare Nato. Fikk dem i dag. God kvalitet, rask og gratis levering og 6,78 euro er bra, synes jeg. Lærnatoen var tynn og behagelig. 11 euro.

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Godt det er folk som følger med :) Men alt ser jo ikke like perfekt ut syns jeg. Som f.eks kassen på milsub´en de har der ser ut til og ha vært ute en vinternatt eller to. Men det er jo mennesker som bevisst "patinerer" klokker slik også.

Liker at det ser litt brukt ut. Det jo tross alt som du sier Lien gamle klokker.

Redigert:
Sjekket ikke denne lenka. Sikkert mulig å få billigere, ja. Jeg kjøpte bare Nato. Fikk dem i dag. God kvalitet, rask og gratis levering og 6,78 euro er bra, synes jeg. Lærnatoen var tynn og behagelig. 11 euro.
Ikke noe å si på det ihvertfall. Tenkte jeg bare skulle nevne det i fall noen (som meg) har litt mesh-dilla for tiden. :p Kan godt hende den de har var lenger f.eks., for min var relativt kort.

Flott med sider med gratis frakt, det er jo ofte det eneste cousins.co.uk mangler. (Så man må nesten bestille med litt ekstra, så frakten blir liten nok relativt sett...)