Dagens kjøpetips

OBS: Vet ikke nok om Milsub til å kalle dette et kjøpetips, forumets eksperter får gi sine kommentarer :)

Rolex Military Submariner 5517 5513 Vintage 1977 | eBay

Edit: Feedbacken til selgeren kan vel fort konkluderes til at dette er noe muffens, potenspiller og microsimadaptere :confused: - Samtidig har han vært eBay-medlem siden 2004. Merkelige greier.. Stockholm, Sverige også.

SHORT INFO ABOUT THE WATCH

I traded this watch from Andreas N. that was employed by a UK security company operating in Baghdad 2007-2008. During one of his rotations the compound was hit by mortar fire. he managed to save his colleague Allison who was trapped under the debris, Allison was formerly in the SAS. In 2010 they met at a reunion and Allison gave the watch as a gift for saving his life that day in Baghdad. More info of name and proof of idententy if you are a serious buyer.

Andreas is not the seller of this watch but if you have any questions please call him at +46738181411

Svensk nummer der, er det ingen fra Stockholm her som kan ta en titt på den? :)
 
Redigert:
Fantastisk utvalg på auksjonen Space Cowboy linker til. Mesteparten riktignok i en litt høyere prisklasse enn den jeg vanligvis handler i, men også noen godbiter i de lavere prisklasse, f.eks. disse to Ollech & Wajs fra 60-tallet.

medium_307.jpg



OLLECH & WAJS - Antiquorum

Med et prisanslag på $ 550-850, så kan man få seg et billig og morsomt vintagepar. :)
 
en ting som er sikkert er at dette er ekte, selger er meget kjent i miljøet

Aha.

Vel, sjekket på chrono24. Disse virker å ligge på 7000+ der. Ingen 6426 med sort skive. Den billigste med lys skive ligger på 8k. Så må man jo legge på frakt og moms.

Er altså en forholdsvis god deal. Dessverre tror jeg nok at 34mm er litt knapt.
 
Salgstråden:
Havvo selger 39mm Explorer fra 2012 for 33K. Så vidt jeg kan forstå er dette et svært godt kjøp.

Edit: Skrivefeil
 
Redigert:
Omega Planet Ocean LM

Her er en PO LM til salgs på finn: FINN.no - Mulighetenes marked
Ikke ekstremt billig, sannsynligvis normal bruktverdi, men det kan være et tips til noen som er på utkikk etter denne. Ikke alt for ofte at LM er til salgs.