Dagens kjøpetips

Megafett ur. :D Føler virkelig at hvis jeg skulle hatt ett ur som beater, så er det en meget sterk kandidat. tør si topp 3.
 
Sub meg her og meg der. Dette uret er så tøft at det får barn til å gråte. Bare å høre modelnavnet uttalt er som å bli kjeppeprylt av bryggesjauere.

Hvorfor prostituerte jeg meg ikke mens rumpa fortsatt var snert i , da hadde jeg slengt dollar i bordet for dette sinnsyke uret her :D:D Det MÅ bli på sonen folkens!!
http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8...master-compressor-navy-seals-automatic-14929/

Smaken er som baken. Leitar du lenge nok så finn du sikkert nokon som vil ha rumpa di slik den er i dag:)
 
Omega Railmaster rose gold, for ei nydeleg klokke:

OMEGA SEAMASTER RAILMASTER XXL CHRONOMETER ! ROSE GOLD ! LIMITED ! 134/157 | eBay

Får lyst til å snipe denne auksjonen. Er denne reell?

Kan ikke si hverken bu eller bæ på klokkens autentisitet, syns riktignok graveringen/teksten på baklokket, og klistremerket, såg litt så som så ut - var dessuten ganske dårlige bilder.

Personlig ville jeg styrt milevis unda, mye på grund av at selger var så "snakkete" - ringer bjelle hver gang papirer er borte fordi vi gifter oss/flytter/har hund/er papirallergiker.
Han har heller ikke solgt dyre ting før, bedyrer han selv.
... CAPS-LOCK anyone?

Men skulle du slå til så er vi med på å gledes over unbox :)
 
Tenk å gå flere år uten å noengang bruke bryllupsgaven fra foreldrene, da...
 
Jeg har så godt som 0 peiling på Rolex, men en Explorer 1655 til under 10 k må vel være for godt til å være sant?
Er ikke dette en sjelden og dyr modell i utgangspunktet? Forøvrig en veldig kul klokke.

Rolex Explorer - FINN Torget
 
Har forsøkt å kontakte selger flere ganger (første gang like etter at annonsen ble lagt ut), men ikke respons på verken telefon eller sms.

Er sikkert litt for godt til å være sant dette. Bildene er for dårlige til å si noe konkret.
 
Ville ikke godeste umaker Bjerke oppdaget om det var snakk om en fake, eller er det "beviset" kun en standard verdivurdering uten nærmere sjekk av uret?
 
Explorer på finn 01.02.2013.

Snakket med fyren. Virket som en real fyr. Gjorde konkret, solid avtale om kjøp. Fikk så sms tilbake at klokken var solgt av hans kone. Etter ny tlfsamtale viste det seg at han selvsagt holder budrunde, da han begynner å forstå at det er en attraktiv klokke. Han virket fullstendig overrasket over respons og str på budene. Insisterte på at alt ok med klokke, sertifikat og nr.

Veldig skuffet over at avtalen ble brutt av selger.

Noe her som ender opp med den?
 
Explorer

Har forsøkt å kontakte selger flere ganger (første gang like etter at annonsen ble lagt ut), men ikke respons på verken telefon eller sms.

Er sikkert litt for godt til å være sant dette. Bildene er for dårlige til å si noe konkret.

Nå har jeg vært i kontakt med selgeren. Hyggelig og jovial fyr. Det viser seg at klokken er arvegods og at den ble kjøpt hos Bjerke sent på 70-tallet. Han syns den var slitt og tenkte at prisen var kurant for en rolex. Nå får vi forhåpentligvis et nytt medlem her hvert øyeblikk med et ganske spennende salgsobjekt.
 
Snakket med fyren. Virket som en real fyr. Gjorde konkret, solid avtale om kjøp. Fikk så sms tilbake at klokken var solgt av hans kone. Etter ny tlfsamtale viste det seg at han selvsagt holder budrunde, da han begynner å forstå at det er en attraktiv klokke. Han virket fullstendig overrasket over respons og str på budene. Insisterte på at alt ok med klokke, sertifikat og nr.

Veldig skuffet over at avtalen ble brutt av selger.

Noe her som ender opp med den?

Kjipern at avtalen ble brutt men ærlig talt så forstår jeg ham strengt tatt mtp verdien på klokken vs salgsprisen.