Gratulerer med sinn 103 classic, @Frode. Jeg vurderer å kjøpe samme modell. Hva er førsteinntrykket?
Fruen og jeg har levert barna til mine foreldre og har nesten akkurat kommet opp på hytta. Her skal det slappes av
![]()
Gratulerer med sinn 103 classic, @Frode. Jeg vurderer å kjøpe samme modell. Hva er førsteinntrykket?
Fruen og jeg har levert barna til mine foreldre og har nesten akkurat kommet opp på hytta. Her skal det slappes av
![]()
Hvordan er feelingen etter å ha fått seg en slik grail? Kjenner du at flippefeelingen har avtatt, eller sitter du bare å sikler på ur som er enda høyere på den horologiske stigen nå?
294 / 500
![]()
Frode.
Hadde jo glemt helt ut at det er Dolmio dag idag til Fruen kom hjem med fersk basilikum. Klokkebytte ble umiddelbart foretatt - da med nye sko
![]()
Frode.
Dagens femte klokke
Om ikke dagens, så er det i alle fall kveldens klokke.
Fikk ny Norgesnato fra Juice i dag. Kjempeforskjell på denne og den gamle - til det bedre. Gjorde klar klokken til nasjonaldagsfeiringen og fikk et par bilder til overs. Ser i etterkant at datoen med fordel kunne vært justert.
Edit: Jada, jeg vet at dette er sommerbeater og ikke dressklokke, men det ligger an til at det blir mørk skinndress på Dagen i år ...