lobergen skrev:1675 i dag:
lobergen skrev:1675 i dag:
gjmo skrev:Santos-Dumont skrev:slasken skrev:Min helt nye Zenith Chronomaster Open
Bildet tatt i går dog, men klokken er fortsatt på armen
Kjøpt i Oslo på torsdag?
Og selges allerede ?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19462346
slasken skrev:@Santos-Dumont: Nei ikke i Oslo, jobber du for noen som selger Zenith?
yepp, hjemmesnekret ( se vedlagt fil)JoLu skrev:Eller har du utført en "cyclopsectomy"?
Trane skrev:Ut på tur med Baby Sumo
Trane skrev:Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.
Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".
tombs skrev:Trane skrev:Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.
Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".
Jeg synes de store klokkene rett og slett ser vulgære ut
Ur fra 39mm til 43mm er store nok selv om noen skulle ha "bjørne never"
Det har vært en periode nå da størst er best og den tror jeg er over snart
Se på Rolex og Omega de har holdt på samme størrelse selv om Omega har tilbudt større ur som et alternativ.
Frodo skrev:tombs skrev:Trane skrev:Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.
Jeg synes de store klokkene rett og slett ser vulgære ut
Ur fra 39mm til 43mm er store nok selv om noen skulle ha "bjørne never"
Det har vært en periode nå da størst er best og den tror jeg er over snart
Se på Rolex og Omega de har holdt på samme størrelse selv om Omega har tilbudt større ur som et alternativ.
Endelig kom dette opp. Jeg er svært så enig med deg Tombs. Faktisk fra 36 til 43 er mer en stort nok.
Har en rekke ur i størrelsene 47 helt til 55 (!!) mm. De er rett og slett ikke behagelige å gå med.
Derimot en lekker Omega eller Rolex i størrelsene 36-40 mm er behagelig og smakfullt proposjonalt!