Dagens klokke

Strålende sol i Bergen i dag!

Rullerer en del på klokkene for tiden da jeg håper på kjøp av ny klokke i løpet av kommende uke.

P1010941.jpg

P1010947.jpg
 
Nydelig Seiko Arild! Sjelden å se Spring Drive på disse kanter. Skulle gjerne hatt litt mer kjøtt på beinet om den kommende klokken selvfølgelig :mrgreen:
 
Mange fine klokker her :D Ser at på noen klokker så har de en viser som går til 30, hva er det den viser?
 
Det er ikke dagens klokke....men allikevel synes jeg den bør få lov til å være med :)

DSC03566.jpg
 
gjmo skrev:
Santos-Dumont skrev:
slasken skrev:
Min helt nye Zenith Chronomaster Open :)

Bildet tatt i går dog, men klokken er fortsatt på armen ;)

Zenithphnd.jpg


Kjøpt i Oslo på torsdag?

Og selges allerede :mrgreen: ?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19462346

@Santos-Dumont: Nei ikke i Oslo, jobber du for noen som selger Zenith? :)

@gjmo: Faktisk ja, men ikke fordi jeg ikke liker den - fordi jeg var veldig i tvil om jeg skulle gå for XXT'en, og jeg ikke gjorde det, men nå føler at jeg kanskje burde ha gjort det ;)

Jeg ser du kjører IWC Portoguese.. det var en av de jeg vurderte før jeg valgte Zenith, da Zenith'en rett og slett ser mye bedre ut i virkeligheten, mens IWC'en er nær like fin på bilder. Kort avstand mellom Tidemand i Akersgaten og Alf Lie i Prinsens gate i Oslo, så man kan se begge klokker :)
 
slasken skrev:
@Santos-Dumont: Nei ikke i Oslo, jobber du for noen som selger Zenith? :)



Nei, men jeg var på lansering for Zenith på Tideman på torsdag. Var mye man kunne bli fristet av der, blant annet en Academy Tourbillion, men så hadde jeg dessverre ikke med meg 1,1 million den kvelden. (eller heldigvis heter det vel)
 
Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.

Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".
 
Trane skrev:
Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.

Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".

Jeg synes de store klokkene rett og slett ser vulgære ut :eek:
Ur fra 39mm til 43mm er store nok selv om noen skulle ha "bjørne never" :D
Det har vært en periode nå da størst er best og den tror jeg er over snart :D
Se på Rolex og Omega de har holdt på samme størrelse selv om Omega har tilbudt større ur som et alternativ.
 
tombs skrev:
Trane skrev:
Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.

Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".

Jeg synes de store klokkene rett og slett ser vulgære ut :eek:
Ur fra 39mm til 43mm er store nok selv om noen skulle ha "bjørne never" :D
Det har vært en periode nå da størst er best og den tror jeg er over snart :D
Se på Rolex og Omega de har holdt på samme størrelse selv om Omega har tilbudt større ur som et alternativ.

Endelig kom dette opp. Jeg er svært så enig med deg Tombs. Faktisk fra 36 til 43 er mer en stort nok.
Har en rekke ur i størrelsene 47 helt til 55 (!!) mm. De er rett og slett ikke behagelige å gå med.
Derimot en lekker Omega eller Rolex i størrelsene 36-40 mm er behagelig og smakfullt proposjonalt! :D
 
Frodo skrev:
tombs skrev:
Trane skrev:
Jupp, stort nok for mine puselanker med 41mm.

Det dessverre mangt og mye jeg har hatt lyst på, men som rett og slett ser "påhengt" ut når man har smale håndledd....så det begrenser utvalget endel i disse tider da noen "setter croccorem på vegguret".

Jeg synes de store klokkene rett og slett ser vulgære ut :eek:
Ur fra 39mm til 43mm er store nok selv om noen skulle ha "bjørne never" :D
Det har vært en periode nå da størst er best og den tror jeg er over snart :D
Se på Rolex og Omega de har holdt på samme størrelse selv om Omega har tilbudt større ur som et alternativ.

Endelig kom dette opp. Jeg er svært så enig med deg Tombs. Faktisk fra 36 til 43 er mer en stort nok.
Har en rekke ur i størrelsene 47 helt til 55 (!!) mm. De er rett og slett ikke behagelige å gå med.
Derimot en lekker Omega eller Rolex i størrelsene 36-40 mm er behagelig og smakfullt proposjonalt! :D

+1