Dagens klokke

På ferie på flatbygdene på østlandet for tiden! Her er dagens, Vict. Army Vintage, vennligst overse elendig bildekvalitet, men legg gjerne merke til min aller første NATO! :)


03082011068.jpg
 
Samboeren min har brukt min GMT II-c hver dag i noen mnd nå, det gleder meg at hun liker den. Forsvarer galskapen litt. De få gangene jeg tar av lenken (som naturligvis er alt for liten for meg nå) og setter klokken på NATO for å bruke den selv lurer hun på hvor pokker klokken hennes er.
 
Samboeren min har brukt min GMT II-c hver dag i noen mnd nå, det gleder meg at hun liker den. Forsvarer galskapen litt. De få gangene jeg tar av lenken (som naturligvis er alt for liten for meg nå) og setter klokken på NATO for å bruke den selv lurer hun på hvor pokker klokken hennes er.

Ser sikkert bra ut det:) Men hvor er bildet? ;)
 
Frodo og Mathfjeld!

Jeg håper dere skjønner at disse klokkene nå er borte for alltid. Min erfaring er at kvinner er som skjærer....
 
Hun er altfor bra for deg hvis hun frivillig stilte opp på det bildet. Grattis (og kondolerer med tap av klokken) ;)
 
Haha. Fantastisk Mathfjeld. Du har virkelig funnet deg en bra dame. Enhver dame som ikke bare tolererer en så sær interesse som dette, men som også lar deg poste et bilde av deg som tar henne på det ene brystet, er verdt å holde på;)

Konge klokker og foresten!