Dagens klokke

I og med unboxing har det i dag vært Maurice Lacroix på hånden:)

54d09ef8-e143-4359.jpg
 
Endelig en diver

I dag ble jeg overasket av fatter'n (Minuteman) med en Seiko Glossy, ble superglad..:D

Skjekk min Unboxing tråd.

nato003.jpg



nato009.jpg



unbox019.jpg
 
hehehe, se der ja, overrasker meg vel egentlig ikke at et mannsdominert forum blir oppspilt av en pupp :p Til alle som sier hun er alt for bra for meg; hun er alt for pen for meg også :p


Startet på jobb 0630 idag, da er det godt og ha "Store leker"-James May på nett-tv
05082011209.jpg


God helg
 
Jeg valgte meg Seadweller i dag.
Det er noe eget, nesten magisk ved denne ultimate beateren.
Den gir en unik velbehagsfølelse å ha på armen.
Vet det er mange her som kan skrive under på det.

1BDF4373.jpg
 
Fikk mail av samboern som er på jobb med tittel: "Dagens". Hmmm, hva kan dette være tenker jeg å åpner mailen

bilde-1.jpg

Lurer på om hun begynner å bli smittet. What have i done?!?
 
For ikke lenge siden likte jeg ikke den klokken i det hele tatt, Minute-repeater, men jo mer jeg ser av den jo mer begynner jeg å like den. Nå liker jeg den faktisk så godt at det er en fare for at den havner på min ønskeliste over eksklusive klokker som aldri kommer i mitt eie.
 
For ikke lenge siden likte jeg ikke den klokken i det hele tatt, Minute-repeater, men jo mer jeg ser av den jo mer begynner jeg å like den. Nå liker jeg den faktisk så godt at det er en fare for at den havner på min ønskeliste over eksklusive klokker som aldri kommer i mitt eie.

He he, denne var en liten "grail" for meg når jeg kjøpte den. Og jeg sa til meg selv at jeg måtte roe
ned pengebruken på klokker. Nå to år senere har jeg bare fått mer og mer lyst på en til....
Sånn er det med denne klokkemanien:(