Dagens klokke

Mange tak, Frodo :) Jeg har monteret lænken på uret for at se hvordan det tager sig ud.

LnkeArm.jpg
 
Sinn U1 black

Dette er ikke originalremmen. Originalt kommer U1 i alle versjoner så langt jeg vet, bare med gummiremmen eller lenke. Jeg har tidligere hatt den originale første U1, men var aldri happy med gummiremmen så når jeg fikk denne byttet jeg ut gummiremmen med en Maratec Extreme med hvit søm jeg syns kler klokken godt. Kjennes bra ut på armen også.
Kjøper forøvrig alle disse straps på www.chronoworld.com som leverer fra Japan på en uke. Ikke så verst syns jeg til en bra pris, rett under 100-lappen inkl. frakt.
 
Dette er ikke originalremmen. Originalt kommer U1 i alle versjoner så langt jeg vet, bare med gummiremmen eller lenke. Jeg har tidligere hatt den originale første U1, men var aldri happy med gummiremmen så når jeg fikk denne byttet jeg ut gummiremmen med en Maratec Extreme med hvit søm jeg syns kler klokken godt. Kjennes bra ut på armen også.
Kjøper forøvrig alle disse straps på www.chronoworld.com som leverer fra Japan på en uke. Ikke så verst syns jeg til en bra pris, rett under 100-lappen inkl. frakt.

Er det den limiterte utgaven fra Hour Glass, eller leverer Sinn nå U1 i helsvart ?
Veldig stilig forøvrig - hadde selv U1 tidligere men snuser på en U1 med litt svart på.
 
Sinn U1 LE Hour Glass Black

Så vidt meg bekjent og med ref. på Sinns egen hjemmeside er det ikke pr. idag laget en "all black" U1 for kjøp direkte fra Sinn. Hour Glass har laget en LE laget kun for Singapore sammen med Sinn. Fikk aldri helt fot med den originale U1. Syns dette er mye fetere. Er forøvrig ikke så lett å få tak i, men de dukker av og til opp på TZ ol.
 
Mye flotte omegas siste tiden:grin:

Her er noe som akkurat komt inn gjennom dørren.. 321 speedy ifra 1967 som overlevt israelisk militærtjeneste om man nå skall stole på selgeren der;) må ihvertfall få byttet plexien
sp321.jpg
 
@KarlFr: Nydelig. En patinert 321 Speedmaster er noe av det flottteste jeg vet om. Ikke bytt ut for mye - den ser ut til å ha en fin patina. En lillebror hilser:
Speedmaster3212.jpg