Dagens klokke

Å nei, så dumt at du ikke har dato på klokka ... da ser du ikke om de gått ut og kan drikke den.
-tar en sån *badam-pa-dish* man gjør når man servert noe gøy med skikkelig punch i!:)

Haha! Vet du hva? Da jeg åpnet boksen så jeg faktisk etter datostempling og gjorde samme tanke. Også fant jeg kun et merke som sa "nytes ansvarlig".
DSC_0320_zpsdb871d4b.jpg

Da drakk jeg.
 
Haha! Vet du hva? Da jeg åpnet boksen så jeg faktisk etter datostempling og gjorde samme tanke. Også fant jeg kun et merke som sa "nytes ansvarlig".
DSC_0320_zpsdb871d4b.jpg

Da drakk jeg.

Lagring av øl
Lagring av øl høres kanskje underlig ut? Vi sier gjerne at øl er "best før", og dette gjelder spesielt lyse og alkoholsvake øl som vanligvis har ni måneders holdbarhet på flaske og boks og tre til seks måneders holdbarhet på fat. Dersom øl går ut på dato, kan det endre smak, det kan få litt bunnfall, men det er ikke farlig å drikke det. Det er heldigvis slik at sykdomsfremkallende bakterier ikke kan overleve i øl. Så lenge det ikke slipper til luft eller lys, kan øl holde seg lenge.
Kilde: Servering av øl - Drikkeglede: Bryggeri- og Drikkevareforeningen

... tror du skal overleve en stund til. Likte navnet på hjemmesiden: "drikkeglede.no", ble tørst. Har kun eplejus. Søren ta @gmortens !!!! :) :)
 
Redigert av en moderator:
Gårsdagens, men bildet er tatt i dag, og den er fortsatt på hånden!
asQDtzv.jpg


Eksprimenterer litt med ny gummirem. (Her ser det ikke bra ut fordi remmen er for stor og stov, blir nok bedre nørmere håndleddet. Ikke så dum, den?
DhA4N8A.jpg


"Måtte" kjøpe med noe mer som "trengs" samtidig, siden cousins ikke har gratis frakt:
Xwjy7KR.jpg


Kjøpte også med noen nye split pins for å få fikse den originale lenken, for de som fikk med seg unboxingen.

Kan forresten absolutt like rem+klokkekomboen til RELOX!