Barna vil ha klassisk pepperbiff av mørbrad med potetpuré, cherrytomater, brekkbønner og kremet peppersaus.
Mor vil ha rød vin til. Da blir det slikt!
Mor vil ha rød vin til. Da blir det slikt!
Mye godt her, og jeg skimter en hot sauce på kebabbordet. Hvilke hot sauce-favoritter har dere?
Selv er jeg stor fan av Frank’s red hot, Tabasco Chipotle, Cholua, Midsummer Habanero og Louisiana.
Mye godt her, og jeg skimter en hot sauce på kebabbordet. Hvilke hot sauce-favoritter har dere?
Selv er jeg stor fan av Frank’s red hot, Tabasco Chipotle, Cholua, Midsummer Habanero og Louisiana.
Spennende! Encona har en god del spennende varianter - som du sier, med en twist. Har tro på flere spennende innspill her.
Del gjerne oppskrift på denne! Lammeskank er fantastisk. Jeg har falt fullstendig for denne oppskriften fra Jamie Oliver og disker den gjerne opp - de siste to årene har vi hatt den på julaften til stor suksess.Lammeskank er noe av det beste jeg vet
Ah, Dave’s Insanity sauce... Herregud for en perle..
Ah, Dave’s Insanity sauce... Herregud for en perle..
Jeg ser Marie Sharp’s der også, det var denne som ble intro for meg. Marie & kyllingklubber til Dave’s på pizza
Mtp Dave’s, er du på opplevelsereise eller smak?
Del gjerne oppskrift på denne! Lammeskank er fantastisk. Jeg har falt fullstendig for denne oppskriften fra Jamie Oliver og disker den gjerne opp - de siste to årene har vi hatt den på julaften til stor suksess.
Guinness lamb shank recipe | Jamie Oliver lamb recipes
Jamie's Oliver's Guinness lamb shank recipe is all about tender meat in a dark sticky sauce, which is made extra amazing by adding Guinness to the onions.www.jamieoliver.com