Falafel med litt grønt og tahini-saus. Kjapt, enkelt og digg. Må dessverre innrømme at ikke så mye er hjemmelaget, men skit au. Rødløk med sitron og sumac er btw en ekstremt undervurdert kombo, tror @Edzilla kan si seg enig i det!
Vis vedlegg 217354
Antar det fjerner litt av «snerpen» fra rødløken? Isåfall jækla godt tips!Elsker Sumac!!!
Tips bror. Skyld rødløken i kald vann før du gønner på med sumac og evt litt sitron si.
Antar det fjerner litt av «snerpen» fra rødløken? Isåfall jækla godt tips!
Nydelig! Favoritttrikset mitt for god falafel er å kjøpe «løst» fra noen av restaurantene i Oslo. Istanbul (Grønlandsleiret og Trondheimsveien) har konge falafel og ordner opp.Falafel med litt grønt og tahini-saus. Kjapt, enkelt og digg. Må dessverre innrømme at ikke så mye er hjemmelaget, men skit au.
Må ærlig innrømme at dette er noen frosne saker fra min lokale coop mega. Har tidligere laget selv fra scratch, uten særlig hell. Leser at hemmeligheten er at man må bruke tørkede kikerter og ikke de fra boks. Skal dog prøve ditt tips beste gangNydelig! Favoritttrikset mitt for god falafel er å kjøpe «løst» fra noen av restaurantene i Oslo. Istanbul (Grønlandsleiret og Trondheimsveien) har konge falafel og ordner opp.
Hvilken AD har du tatt ut dine fra?