Kalve entrecôte fra Strøm Larsen er go - smakt til med Carolino ris sammen med hvite bønner i hjemmelaget saus. Bra match med Crasto fra Dourodalen.
Wagyu, Japan, Tokyo. Det kan vel nesten ikke slå feil? Aldri vært i Japan selv, men det står på lista. Kos deg!
Jeg reiser både privat og med jobb, så blir en del moro i Tokyo. Anbefales!Wagyu, Japan, Tokyo. Det kan vel nesten ikke slå feil? Aldri vært i Japan selv, men det står på lista. Kos deg!
Hva tilbehør og drikke til denne?5t i ovn på 100° C til 58° kjernetemp, 30 min hvile så 10 min på grillen (briketter og noen vedkubber). Mørt som bare det, men hadde tålt mer tid på grillen for enda bedre sear.
Vis vedlegg 365035
Fløtegratinerte poteter, grønn salat med vinaigrette, og grønne bønner stekt i smør og hvitløk. Satt noe rødvinssaus på bordet og, men jeg spiser alltid med mint sauce og en dash dijonHva tilbehør og drikke til denne?
Nice. Mange fine viner under 300 imo.Fløtegratinerte poteter, grønn salat med vinaigrette, og grønne bønner stekt i smør og hvitløk. Satt noe rødvinssaus på bordet og, men jeg spiser alltid med mint sauce og en dash dijon
Av vin ble det en magnum med Ch. de Monrecueil 2009. Ikke den mest komplekse vinen, men et knallbra kjøp til 270kr for en standard flaske og 470kr for magnum!
Pasta Carbonara (med guanciale)!Bare min yngste datter og jeg på hytta i dag. Hun fikk bestemme middagen, gjett retten!
Vis vedlegg 367045