- Medlem
- 26. april 2011
Bond NATO på Sub no-date eller SD er min favoritt! Men syns også det funker på Daytona:
Den Daytonaen din ser ut til å kle det meste, nydelig ur, takk som delerBond NATO på Sub no-date eller SD er min favoritt! Men syns også det funker på Daytona:
Vis vedlegg 30409
Er vel bedre å si at det var her den endte opp kompis Godt de tidligere eierne har brukt den pent og "gått" den inn.Hehe, den remmen lagde jeg vel for en god del år siden ja, og har vært gjennom minst tre eiere før deg så vidt jeg vet @Qwestern Så veldig hyggelig å se at selv gamle kreasjoner blir brukt og verdsatt Tror nok dog ikke jeg har tid til nevneverdig med skinnarbeider igjen dessverre
Dagens er en av de første reimene sonens @Nessuno79 har lagd. Han er for tiden en pensjonert reimmaker, men muligens vil å fylle boksen hans med meldinger, få han til å krype ut av skallet. Reima er av formidabel kvalitet og bygd opp på en solid måte. Spenna er 24mm med springbars av ukjent leverandør, kanskje du @Bestiarara78 har noe å tilføye her og, siden du vet alt liksom Kvaliteten er iallefall god, selv om jeg er fan av screw-in på mine spenner
Er dette noe mr. R har snekra på bakrommet i smug med fare for bestillinger???Strengt tatt og vært i dagens, men er fortsatt denne remmen da, så litt halveis innafor i det minste Har før fått så øra flagra for å ha feil dato, så går all inn nok engang
Vis vedlegg 30721
Er dette noe mr. R har snekra på bakrommet i smug med fare for bestillinger???
PS! Datoen er vel ikke så nøye
Har et par til på lur. Hjelper på med fantastisk service nok en gang hos Bjerke med videre utviding av samlingenDenne tråden vil aldri dø ut! @Qwestern har jo enda ikke begynt på selve samlingen!
Gleder meg til hva du finner på imorgen