Scarpa har ligget høyt oppe hos meg. Sist jeg drakk en slik, for 3-4 uker siden, smakte den litt rart, og jeg kastet opp flere ganger ila natten. Påvirket forholdet noe. PS ikke «fylle-spying)...
Scarpa har ligget høyt oppe hos meg. Sist jeg drakk en slik, for 3-4 uker siden, smakte den litt rart, og jeg kastet opp flere ganger ila natten. Påvirket forholdet noe. PS ikke «fylle-spying)...
Du glemte å lukte å på korken eller?Scarpa har ligget høyt oppe hos meg. Sist jeg drakk en slik, for 3-4 uker siden, smakte den litt rart, og jeg kastet opp flere ganger ila natten. Påvirket forholdet noe. PS ikke «fylle-spying)...
Hehe, den var grei, var ikke noe umiddelbart «korket» over den. Men sånt kan skje med enhver produsent.Du glemte å lukte å på korken eller?
Mye flotte anbefalinger på glass her, har foreløpig holdt meg til Riedel sine glass. Men hvordan vasker forumbrukeren sine glass? Mye rart å lese på nett og enkelte virker å bruke en evighet på å få glassene skinnende rene. Finnes det en enkel og grei metode?
Akkurat samme maskin som eg kjøpte ifjor jo,og det var med sånn vinglasholder... aldri testa... har sålangt vaska vinglass manuelt...Denne maskinen: https://www.elkjop.no/product/hvite...TD26E/bosch-series-8-oppvaskmaskin-sba88td26e med eget glassprogram og vinglassholder.
Vis vedlegg 184748
Akkurat samme maskin som eg kjøpte ifjor jo,og det var med sånn vinglasholder... aldri testa... har sålangt vaska vinglass manuelt...
Berre å kjøre på med vanlig vasketablett ?
Tester pino noir for tiden og i går var det «Land of saints» på bordet.
Noe av det bedre PN til en ok pris.
Fra hvilken vinmark fikk du tak i? Asili og Montestefano var borte allerede kl.08:21 da jeg slapp inn.Fikk fatt i noen flasker av disse: https://www.dn.no/smak/vin/verdens-beste-kooperativ/2-1-762458
Before 8... I'm complaining that's 4 sure.Fikk plass i køen før kl. 8. Fikk fatt i det jeg ville ha. Barbaresco Riserva Ovello 2015 og Barbaresco Riserva Rio Sordo 2015.
Grønt bilde som sa at man fikk tildelt sin plass i køen etter kl. 8. Fikk muligens det bildet da jeg refreshet siden noen ganger før kl. 8.Before 8... I'm complaining that's 4 sure.