Sikkert lurt å ta av baklokket å sjekke både lokket og verket. Men på den tiden var det mye samarbeid og co branding. Jeg er rimelig sikker på at ikke det står UN på verket, å heller ikke på baklokket.
på denne tiden å 10 årene før sto det Jaeger Le Coultre på veeeldig mange urverk. (Det står ikke JLC på denne) Alle de eksklusive merkene inkludert de 3 store samarbeidet med JLC så som Patek,Iwc,Cartier,Ap,VC, alle kjøpte verk av Jaeger. Å de er ikke Frankens av den grunn. Litt avsporing.
Veldig mange Compressor klokker på den tiden ser helt like ut. Det er veldig mange merker som brukte den kassa her. Wittnauer,onsa,Hamilton,Olma,Lip,Titan,Benrus og mange mange fler. Så jeg tipper d var 1 eller 2,3 produsent av verk, en annen av kasser og Buttons etc. Men nøyaktige svar kan sikkert noen av de som er gode på Google gi
Selv m jeg tror det er vanskelig å gi ett nøyaktig svar på denne. Ulysse hadde ikke den standingen dengang som de har idag. Så at alle deler er satt bort til andre produsenter kan være tilfelle. Men klokken kan allikevell være legit. Eller ikke