- Medlem
- 22. feb. 2015
Ikke nødvendig å beklage uvitenhet. Har du prøvd mer enn en dag, uke eller måned? Hvis ikke, så bør duMulig jeg ødelegger stemningen i en fin tråd men, Daytona synes jeg er et flott ur helt til jeg får den på armen, da virker den liten og best egnet for en vakker kvinne. Beklager,
Tom
Mulig jeg ødelegger stemningen i en fin tråd men, Daytona synes jeg er et flott ur helt til jeg får den på armen, da virker den liten og best egnet for en vakker kvinne. Beklager,
Tom
Ja, ser jo nå det er mer "champagne", og patrizzi er jo som du sier mørkere. Men, lækkert åkke somPatrizzi er vel å ta noe i. De modellene er vel mer mørkebrune.
Min har en lys brun tone, som gjør seg meget godt med den rød Daytona-teksten midt på
@Nessuno79
Enig at 16520 blir helt klart penest!
Blir fysisk uvel av denne klokken Helgull rose Daytona er min grail!Fikk lyst på en kald øl ute denne flotte ettermiddagen. Men, det var bare "Lite" øl på kjøla, så måtte bytte fra AP til pikeuret på mine 18.5 håndledd. Tok på meg brillene også, for enklere å se når jeg må inn igjen til "Skal vi danse".