Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Hehehe, med tanke på prisen på en ny clasp, håper jeg virkelig det går å få tak i en løs fjær.... Hvis ikke skal jeg lett endevende kontoret mitt til jeg finner den forb.....a fjæra
 
12716774_517098328473262_1991039986_n.jpg
 
Hei @Kronolars, du har vel ingen sånne liggende igjen kanskje?
Kjenner at det irriterer meg kraftig at jeg klarte å være så lur.....
Jeg endte faktisk opp med å ofre en kvalitets-barett/springbar, og kappe fjæra derfra i riktig lengde. Fjærene jeg fikk i postkassa var litt for "slappe". Nå tror jeg det er kun meg, som selvfølgelig VET at det er en uorginal fjær, som klarer å kjenne at den ene trykknappen ikke er 100% "to-the-touch" riktig :(
Så jeg vil følge nøye med på hva vår AD får til svar fra hans forespørsel til Omega.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ
Jeg endte faktisk opp med å ofre en kvalitets-barett/springbar, og kappe fjæra derfra i riktig lengde. Fjærene jeg fikk i postkassa var litt for "slappe". Nå tror jeg det er kun meg, som selvfølgelig VET at det er en uorginal fjær, som klarer å kjenne at den ene trykknappen ikke er 100% "to-the-touch" riktig :(
Så jeg vil følge nøye med på hva vår AD får til svar fra hans forespørsel til Omega.
Skjønner, da venter vi i spenning og ser hva han får til:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kronolars
Fikk denne remmen med posten i dag. :)



Tilogmed fått med initialene mine på innsiden av spenna. Og JA, jeg vet hvilket ord de danner hvis man er i det humoristiske hjørnet;)

Skjønner ikke hvorfor jeg solgte den der. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kjøper en ny Speedy. En rask opptelling viser at jeg har hatt syv de siste fem årene...
 
Skjønner ikke hvorfor jeg solgte den der. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kjøper en ny Speedy. En rask opptelling viser at jeg har hatt syv de siste fem årene...
Kanskje på tide å innse at du er en Speedy mann da:)
 
Fikk denne remmen med posten i dag. :)



Tilogmed fått med initialene mine på innsiden av spenna. Og JA, jeg vet hvilket ord de danner hvis man er i det humoristiske hjørnet;)
Kan jeg spørre om hvor du kjøpte den? :) Den var utrolig tøff, og så ut til å være veldig komfortabel.
 
Kanskje på tide å innse at du er en Speedy mann da:)
Jepp :)

Hadde den vanlige Speedyen i fire år faktisk. De andre har gått ut relativt fort.

Først ut var denne. Likte ikke missfargingen :p
P3093614.jpg


Den neste holdt i fire år

EF003D4E-94DD-4681-B3AE-F504D0D4DA4A_zpsk7nyuht9.jpg


Denne har jeg hatt to ganger. Blir fort lei hvite skiver. Lenken på denne er btw mye bedre enn på Speedy pro

ad9641da9658fbce767f9cf327c2f009.jpg


E9BE56E1-AA52-4FF5-81EC-DCC9900F981B-15219-0000077549C02792.jpg


Disse solgte jeg vel bare fordi jeg er tjukk i hodet...

4ED4DD00-F1DE-449D-98AE-3392F9843697_zpsbqrs3gkq.jpg



7DF43347-6CA2-497A-B4EC-D8A00BF97588_zps0nck8rbr.jpg


Og denne tiltrakk seg for mye oppmerksomhet. Nå har jeg lyst på en igjen...

5F6C3E4D-E429-408C-8D27-C9CC8B5DF326_zpsl1thhdnj.jpg
 
Redigert:
Hehehehe, da er det bare å få tak i en ny en da @TomB :)
Har samme reim på vei snart håper jeg... Tok voldsomt lang tid fra Gasgasbones synes jeg....
Gleder meg til å teste min:)
 
Fikk denne remmen med posten i dag. :)



Tilogmed fått med initialene mine på innsiden av spenna. Og JA, jeg vet hvilket ord de danner hvis man er i det humoristiske hjørnet;)
Grattis! Jeg bestilte maken den 15 januar, men venter fremdeles:mad::(:confused:
Når bestilte du din?