Hva skulle man gjort uten sånne fantastiske mennesker som deg @JørgenO takk skal du ha
Takk for det. Håper du sier det samme etter at vi har fått svar fra Omega...Hva skulle man gjort uten sånne fantastiske mennesker som deg @JørgenO takk skal du ha
Hei. Har sendt forespørsel til Omega og gir beskjed når de har kommet med et svar.
Hei @Kronolars, du har vel ingen sånne liggende igjen kanskje?Føler med deg @TimJ . Var i en en lignende situasjon en tid tilbake; http://www.tidssonen.no/forum/threads/fjær-til-besvær.32876/
Måtte til slutt gå for "uorginal" fjær...
Jeg endte faktisk opp med å ofre en kvalitets-barett/springbar, og kappe fjæra derfra i riktig lengde. Fjærene jeg fikk i postkassa var litt for "slappe". Nå tror jeg det er kun meg, som selvfølgelig VET at det er en uorginal fjær, som klarer å kjenne at den ene trykknappen ikke er 100% "to-the-touch" riktigHei @Kronolars, du har vel ingen sånne liggende igjen kanskje?
Kjenner at det irriterer meg kraftig at jeg klarte å være så lur.....
Skjønner, da venter vi i spenning og ser hva han får tilJeg endte faktisk opp med å ofre en kvalitets-barett/springbar, og kappe fjæra derfra i riktig lengde. Fjærene jeg fikk i postkassa var litt for "slappe". Nå tror jeg det er kun meg, som selvfølgelig VET at det er en uorginal fjær, som klarer å kjenne at den ene trykknappen ikke er 100% "to-the-touch" riktig
Så jeg vil følge nøye med på hva vår AD får til svar fra hans forespørsel til Omega.
Kanskje på tide å innse at du er en Speedy mann daSkjønner ikke hvorfor jeg solgte den der. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kjøper en ny Speedy. En rask opptelling viser at jeg har hatt syv de siste fem årene...
JeppKanskje på tide å innse at du er en Speedy mann da
Ikke jeg heller, men jeg er glad du gjorde detSkjønner ikke hvorfor jeg solgte den der. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kjøper en ny Speedy. En rask opptelling viser at jeg har hatt syv de siste fem årene...
Gasgasbones. Litt stiv kanskje, men relativt komfortabel jaKan jeg spørre om hvor du kjøpte den? Den var utrolig tøff, og så ut til å være veldig komfortabel.
Takk 15. Januar her også faktisk. Tror han har hatt litt å gjøre. Fulgte med brev hvor han beklaget at det hadde tatt lang tid.Grattis! Jeg bestilte maken den 15 januar, men venter fremdeles
Når bestilte du din?