Var på vei til å reservere, så kom jeg på at dette vil kona oppdage... 
Den var veldig flott, men jeg får nøye meg med unboxinger her på TS.
Den var veldig flott, men jeg får nøye meg med unboxinger her på TS.
Vet noen pris på den lekkerbisken?![]()
Prøv i morgen 24 timer etter at den først ble lagt ut. Alle hadde 24 timer på å bekrefte reservasjonen etter at skjemaet var fylt ut, så kanskje noen eksemplarer blir tilgjengelige.Grrrr!!!! Sitter her og refresher som en helt! Ser ikke ut til å bli noen Speedy Tuesday på meg....![]()
Når ble den lagt ut da?Prøv i morgen 24 timer etter at den først ble lagt ut. Alle hadde 24 timer på å bekrefte reservasjonen etter at skjemaet var fylt ut, så kanskje noen eksemplarer blir tilgjengelige.
Kom rundt kl. 12. Tipper de fleste reservasjonene ble gjort rundt 13.00-13.30Når ble den lagt ut da?
Tipper rundt da Robert Jan posted denne: https://omegaforums.net/threads/omega-speedmaster-speedy-tuesday-limited-edition.51317/Når ble den lagt ut da?
CONGRATULATIONS
![]()
Dear Mr. T,
![]()
Thank you for reserving your OMEGA Speedmaster "Speedy Tuesday" with the Limited Edition number 0xxx/2012. I'm sure you'll enjoy wearing this unique and collectable timepiece.
![]()
![]()
![]()
Raynald Aeschlimann, OMEGA President & CEO
Lykke til til dere som jakter et eksemplar i dag
Selv snublet jeg over denne nyheten i 15-tiden i går og plutselig hadde jeg reservert et eksemplar
Det holdt med to forsøk før jeg fikk tildelt et nummer.
Noen minutter senere har jeg denne i innboksen:
Ups..![]()
Nå har jeg klikket F5 i hele dag, hvordan fikk du til det?