Den får klart mest armtid hos meg og, men må innrømme at jeg har brukt Globemasteren mer og mer i det siste. Har vokst en god del på meg.
Jeg bestilte via Bjerke i fjor. Betalte vel 4800,- for rem og foldespenne.Noen som vet om det er mulig å skaffe denne reimen fra Omega fortsatt? @JørgenO?
OEM Omega 98000024 Rally Strap
Beklager, men jeg er visst litt treig i avtrekkeren her. Sjekker med Omega med det samme.Noen som vet om det er mulig å skaffe denne reimen fra Omega fortsatt? @JørgenO?
Den ikke på lager hos Omega, men kan bestilles. Ca 4 ukers levering. Prisen er kr. 1.780,-Noen som vet om det er mulig å skaffe denne reimen fra Omega fortsatt? @JørgenO?
Den ikke på lager hos Omega, men kan bestilles. Ca 4 ukers levering. Prisen er kr. 1.780,-
Foldespennen koster kr. 2.780,-Takk for svar! Vet du claspen også? Den heter vel noe sånt som 94521813.
Noen som vet når denne Speedmaster Moonphase Chronograph Master Chronometer er å få kjøpt?
Er det noen her som kunne hjulpet til med å verifisere om en vintage Speedmaster jeg har funnet er ekte/verdi ca?
Er det noen her som kunne hjulpet til med å verifisere om en vintage Speedmaster jeg har funnet er ekte/verdi ca?