Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Jeg har lest her inne en god stund, og måtte nesten melde meg inn for å få ut litt frustrasjon..
Har refreshet til det utrettelige siden i går kl 15:30, uten hell. Ser ikke ut som det var min tur denne gang :(

Faen.
 
Det var ti timer med F5.... Vondt i fingern, men håper det var verdt det :) Fortsatt mulig 11.01.17 kl. 13:56

d79XD9w.jpg
 
Redigert:
Hvordan tolker dere dette:
"We do not guarantee that the assigned or chosen limited edition number or any reserved watch will be available for sale." ?
 
Hvordan tolker dere dette:
"We do not guarantee that the assigned or chosen limited edition number or any reserved watch will be available for sale." ?
Tror dette er liten skrift advokatene til Omega har satt inn i tilfelle det er noe feil med bestilling av nummer eller klokke, slik at de har noe å peke på dersom det skulle oppstå en situasjon.
 
Hvor valgte dere å ta ut klokken? Selv valgte jeg London Bond Street :)

Bare valgte "other" jeg og Omega skal ta kontakt. Men får du den til britisk pris også da? Lå jo nesten til 9k mindre inkl moms. Om du får hentet den i England, fratrekt momsen og betalt norsk mva, er det vel en del å spare.
 
Grattis til dere som har fått tak i en. Særs kul klokke. Tror jeg sikter meg inn på en ganske standard speedy selv - brukt. Noen som har noe formening om "riktig pris" for tiden? Dvs - hvor langt kommer jeg med 30.000?
 
Se der var det en. Ser og så urverket har splitter ny til 33 ink frakt og mva. Da er der ærlig talt vanskelig å kjøpe brukt til 30. En venn har Speedy fra urverket og er superhappy.