Nordmarka på langs. Man til onsdag. Tre dager og over 20 timer sykling hovedsaklig på sti.
Ruta gikk fra Grua-Tverrsjøstallen-Pershusfjellet-Finnstad-Finnerudseter(overnattet)-Fagerliseter-Sandungen Gård-Kikutmassivet(overnattet på kikuttoppen)-Kobberhaugshytta, Blankvann, Frognersetern og ned til Midtstuen.
Sverre bærer opp på Pershusfjellet. Hadde lest at det var så fint oppå her, men det er uten sykkel. Fire kilometer tok fire timer uten pause, kun slit. Sverre er svært teknisk god og hadde større glede av denne delen enn meg.
Fegerliseter. Hit har jeg av en eller annen ubestemmelig grunn hatt lyst til å komme i minst ti år. Setra var Milorg D13 base under krigen.
Middag på Kikut. Fantastisk utsikt og solnedgang. Brokeback Mountain style.
Teltet mitt på Kikut. Glad vi teltet på toppen, for når vi kom ned til Kikutstua, var det stinn brakke. Sikkert hundre sykler utenfor.
Sverre på toppen av verden. Kikutmassivet var en skikkelig overraskelse. Overlegen utsikt!
Vi avsluttet ned Kjærlighetsstien i Frognersetern. Skikkelig memory trip for Sverre som ikke har vært her på 7-8 år.
Kameraet er forøvrig et Fujifilm X10. Turen ville nok ikke vært noe særlig med vanlige terrengsykler da det er endel myrete områder og gjørmehull.