Linker til 21yo på pur f. Og at den er god. Men koster akkurat nok til at det svir litt mer enn alkoprosenten tilsier. Dog discontinued og makabert nok en flaske man kan påstå er "billig" på polet.
- minus den spylervæsken Det viser jo bare - nok en gang at det ikke er innpakningen som smaker.
Lettpåvirkelig som jeg er brøt jeg sammen fullstendig og måtte bestille en flaske 21yo.
Dyrt? Ja, men når denne ikke lenger er å få tak i kommer jeg til å forbanne meg selv for å ikke ha bestilt to.
Det er i hverfall slik jeg rettferdiggjør kostnaden for meg selv...
Damn you @ErikR
15 åringen anbefales på det sterkeste, den er tappet ved 46%Alder tatt i betraktning kan du fint ta vekk hermetegnene. For 800kr for en 21-åring er gitt vekk, uansett. Skal prøves.
Her skal det sammenlignes
Vis vedlegg 53230
Nja.. jeg bestillt meg en flaske til.Knallgøy med slik sammenligning. Har sett den 8 år på bestillingslisten lenge nå. I utgangspunktet tipper jeg den ikke er spesielt god, ellers tror jeg den hadde vært utsolgt for lenge siden. Men jeg kan ta feil! Smakte Lagavullin 12 år Special Release tidligere i år, den var himmelsk god.
Nja.. jeg bestillt meg en flaske til.
Litt mindre søt i smaken enn 16 åringen, og har noe mer " lakris" noter+ noe mer røyk. Trenger noe mer vann i seg for og åpne smaken da.
Edit: gitt 8 åringen litt tid o glasset og da ble den enda bedre, lukten endret seg til og bli noe mildere med enda mer lakris
12 åringen har jeg ikke prøvd, høres ut som jeg må det
Ja er som regel slik at godsakene forsvinnerProblemet med 12 år er at den er utsolgt for lengst dessverre. Gikk unna som varmt hvetebrød.
Har inntrykk av at gode tapninger som polet tar inn mange ganger forsvinner svært raskt. Som Talisker 18 tidligere i år som ble utsolgt samme dag den ble lagt ut. Det er mange som følger med. Hvis litt spesielle ting blir liggende, blir jeg kanskje en smule skeptisk. Sikkert ubegrunnet i mange tilfeller.
Må si du fristet meg litt nå med den 8 åringen. Digger den ærlige fargen på whiskyen på bildet du postet over.
Har smakt 18,21 og 25.Øk innsatsen og gå for 18-åringen. Det er noe av det bedre jeg har smakt fra Springbank, sammen med Vintage 2000.
Hei, vet du om springbank 12 cs kommer på nyhetsslippet i september?Ja er som regel slik at godsakene forsvinner
Tro det eller ei men er vist karamell farge i den -_- men trolig ikke mye.
Tror ikke 8 åringen er så "limited" som de skal ha det til
Venter på neste utgave av springbank 12...
Har sent epost for og høre når neste parti blir frigitt så får vi seHei, vet du om springbank 12 cs kommer på nyhetsslippet i september?
House of malt har to flasker igjen.Hei, vet du om springbank 12 cs kommer på nyhetsslippet i september?
Krysse fingran...Har sent epost for og høre når neste parti blir frigitt så får vi se