Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

IMG_20180525_202008.jpg

De gangene jeg drar frem head-fi-riggen, så blir jeg like glad hver gang av hodetelefonene fra Audeze. :)

Arkivfotos fra gamle dager - da jeg gadd å lege sjelen ned i bildene.

Audeze_LCD-2_Violectric_V200-1.png

Ready_to_Rumble_09.png

Audeze_LCD-2_Violectric_8.png

Og ett av LCD-3. Jeg fant aldri tonen med disse selv om de ble regnet (og blir fortsatt regnet) som superb.

LCD-3-bilde-1.png

Redigert:
At LFC ikke vant CL.
Skal jo noe til å vinne CL når man stiller med en keeper som hadde Zalo på hanskene i tillegg til å antagelig hatt et lite hjernedrypp rett før avspark (ref: mål nr.1).
Det var på grensen til pinlig å se sånt i en kamp som skal vise det ypperste fotballen har å vise frem.

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Tja, med det Klopp og co. har vist tidligere i turneringen, var det ikke uten frykt for at de skulle vinne jeg fulgte kampen.
Karius, Klopp og Salah har min dypeste medfølelse, men alt i alt - godt fornøyd.
Jeg har i grunn ikke noe i mot om Liverpool hadde vunnet hvis de var det beste laget. De har i perioder spilt sjarmerende angrepsfotball. Jeg er mer forferdet over det bakerste mann greier å prestere i enn sånn kamp. Det er helt forferdelig å se så dårlige prestasjoner på dette nivået. Ny keeper er det første Klopp burde kjøpe i sommer, etter denne kampen er ikke ihvertfall ikke noen som helst slags tvil om det.

Dette er under sterk vurdering nå om dagen.
Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.

• Liker
Reaksjoner: Preacher