Kohe321
Støttemedlem
- Medlem
- 19. okt. 2011
Få ting slår en saftig rød vannmelon rett fra kjøleskapet i denne varmen.
Skal jo noe til å vinne CL når man stiller med en keeper som hadde Zalo på hanskene i tillegg til å antagelig hatt et lite hjernedrypp rett før avspark (ref: mål nr.1).At LFC ikke vant CL.
Jeg har i grunn ikke noe i mot om Liverpool hadde vunnet hvis de var det beste laget. De har i perioder spilt sjarmerende angrepsfotball. Jeg er mer forferdet over det bakerste mann greier å prestere i enn sånn kamp. Det er helt forferdelig å se så dårlige prestasjoner på dette nivået. Ny keeper er det første Klopp burde kjøpe i sommer, etter denne kampen er ikke ihvertfall ikke noen som helst slags tvil om det.Tja, med det Klopp og co. har vist tidligere i turneringen, var det ikke uten frykt for at de skulle vinne jeg fulgte kampen.
Karius, Klopp og Salah har min dypeste medfølelse, men alt i alt - godt fornøyd.
Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.Dette er under sterk vurdering nå om dagen.
27,5 ute, 21 inneLuft-til-luft varmepumpe - i reversert (AC) modus på varme dager.